- ارسال کننده: میثم عظیمی. تاریخ: ۹۵/۰۳/۲۲

اسدالله عظیمی دو و میدانی کار میانه ای عازم مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو می شود

اسدالله عظیمی دو و میدانی‌ کار میانه ای عازم مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو می شود

با اعلام اسامی از سوی انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور، اسدالله عظیمی دو و میدانی‌ کار میانه ای عازم مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو می شود.

 انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان با توجه به نتایج مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، فهرست دو و میدانی ‌کاران اعزامی ایران به بازی ‌های پارالمپیک 2016 ریو را اعلام کرد.

مسئولان انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان با توجه به نتایج به دست آمده در این رقابت‌ها و همچنین لحاظ کردن ۱۹ سهمیه ‌ای که برای این رشته و جهت حضور در بازی‌ های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو قطعی شده است، فهرست دو و میدانی‌ کاران اعزامی به این دوره از بازی‌ ها را اعلام کرد.

بر این اساس 19 دو و میدانی‌ کار اعزامی به بازی‌ های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو اعزام می شوند که اسدالله عظیمی از میانه یکی از آنهاست.

اسداله عظیمی ورزشکار میانه ای پیش از این توانسته بود در فروردین ماه امسال نشان طلا ماده پرتاب وزنه رقابت های بین المللی دوومیدانی معلولین – فزاع امارات ۲۰۱۶  را از آن خود کند.

وی در کلاس F53  با رکورد ۷ متر و ۳۶ سانتی متر مدال طلا را برای استان و کشورمان ثبت کرد و هم چنین در پرتاب دیسک به نشان نقره دست یافت

1
1