- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۳/۱۷

4 کشته و زخمی بر اثر تصادف موتور و خودروهای عروسی در ترکمانچای/تکمیلی

به گزارش صدای میانه؛ برخورد سه خودرو سواری و موتورسیکلت در نزدیکی شهر ترکمانچای  منجر به مصدومیت چندین تن شد.

پایگاههای فوریتهای پزشکی کوهسالار میانه و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر جاده ای و یک دستگاه آمبولانس درمانگاه به محل اعزام و در بررسی صحنه حادثه مشخص شد که تصادف بخاطر کارناوال عروسی بوده است.

این حادثه باعث مرگ مرد ۳۰ ساله و مصدومیت سه نفر شد که با انجام اقدامات درمانی مصدومان به بیمارستان میانه انتقال داده شدند.

*****************

تکمیلی:

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از حادثه برخورد سه دستگاه خودرو و موتورسیکلت در کاروانال عروسی در ترکمانچای میانه خبر داد و گفت: این تصادف عروسی را به عزا تبدیل کرد.

حبیب حسینقلی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در ساعت 21 شب گذشته حادثه‌ای به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان میانه از نزدیکی شهر ترکمانچای گزارش شد که در این حادثه برخورد پژو 405 با وانت سایپا و موتورسیکلت در نزدیکی شهر ترکمانچای منجر به مصدومیت چندین تن شده بود.

وی ادامه داد: پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی کوهسالار میانه و قره چمن از بستان آباد و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر و یک دستگاه آمبولانس درمانگاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنسین‌های اعزامی در بررسی صحنه حادثه که کارناوال عروسی بود، از مرگ مرد 30 ساله خبر دادند و سه مصدوم حادثه را با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان میانه انتقال دادند.

سرهنگ جواد ناموران رئیس پلیس راه استان علت برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با وانت سایپا و پژو 405 در مسیر ترکمانچای میانه را انحراف به چپ وانت نیسان اعلام کرد.

 

منبع : http://vom.ir/voiceofmiyana/posts/59567

 

 

 

1
1