- ارسال کننده: نمایندگی ایران خودرو 1812- ملکی تاریخ: ۹۵/۰۳/۱۲

اطلاعیه ایساکو 1812 میانه در ایام 13 تا 15 خردادماه 95

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت ‌رسانی به زائران حرم مطهر را  به مدت سه روز از 13 تا 15 خرداد ماه اجرا می‌کند.
معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت امام خمینی (ره)، بنیاگذار جمهوری اسلامی و گرامی داشت روز پانزدهم خرداد، با بیان مطلب فوق تشریح کرد: در طرح کشیک این ایام، بیش از 100 نمایندگی‌ منتخب با تمرکز در مسیرهای منتهی به تهران و حرم مطهر و برخی مراکز استان ها،  آماده ارایه خدمات به خودروهای زائران حرم مطهر خواهند بود.
شهریار سلطانی افزود:‌ در این ایام علاوه بر نمایندگی هایی که به صورت تک شیفت و دو شیفت مهیای خدمات رسانی هستند، اکیپ های امدادی نیز در مسیر حاضر بوده و در صورت نیاز به امداد رسانی خواهند پرداخت.
وی در پایان گفت: پرسنل شرکت ایساکو امسال نیز علاوه بر امدادرسانی، همگام با مسئولین و ملت شهیدپرور با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.
 

لازم به ذکر است نمایندگی 1812 ایران خودرو ملکی واقع در جاده ترانزیت جنب هتل خیام، آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز میانه ای می باشد.

1
1