- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۳/۰۸

پیام اصغرعزیزی قهرمان مسابقات پاراتکواندو 2016 در مصر؛ مدالم را تقدیم مردم میانه می کنم+تصاویر

پیام اصغرعزیزی قهرمان مسابقات پاراتکواندو 2016 در مصر؛ مدالم را تقدیم مردم میانه می کنم+تصاویر

صدای میانه؛ پیام اصغرعزیزی قهرمان مسابقات پاراتکواندو 2016 در مصر؛ مدالم را تقدیم مردم میانه می کنم

باسلام و تقدیم احترام خدمت اساتید و همه هموطنان عزیز و قهرمانان و ورزشکاران شهرم میانه.

بنده همانطورکه بارها در اصحاب رسانه ها رادیو و تلویزیون و روزنامه ها عرض کرده ام درقسمت رشته پاراتکواندوبرای سربلندی وطنم وبخصوص شهرم میانه با جان ودل مبارزه کرده و خواهم کرد و در حال حاضر بنا به اخرین امتیاز رنکینگ اعلام شده ازطرف فدراسیون جهانی تکواندو بنده رنکینگ اول این رشته رادراختیاردارم و حریفانم ازکشورهای امریکا،روسیه و کرواسی نیزدوم و سوم و چهارم هستند.

امیدوارم باعنایت خداوندبزرگ و دعای خیر مردم که حامی همیشگی این حقیربوده همچنان بتوانم برای سربلندی زادگاهم شهرمیانه و کشورم ایران افتخارکسب کنم تشکر ویژه دارم از ریاست محترم فدراسیون تکواندو جناب اقای پولادگر و کادر اداری و فنی تیم ملی که همیشه حامی من وقهرمانان بوده و هیچگاه کم نگذاشته اند.

 جا دارد از حامیان خودم آقایانقربانعلی وفاییان پدر ورزش ، شهرام پورصفر ، جباری ، امام جمعه محترم شهر میانه ، فرماندار ویژه میانه ، صفایی و نوایی و کادر اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه و برادرم علی عزیزی ، خانواده ام سایر دوستانم و از اولین مربی خودم درشهرمیانه اقای فلاحی راد و مربی تیم ملی استاد گرامی اقای مدانلو که برای من زحمت کشیدند و درسختی ها و دشواری ها من را همراهی کرده اند تشکرویژه کنم.

خودم را کوچکتر از آن می دانم که در مقابل اساتید و مربیان بزرگ و قهرمانان نامی شهرم مصاحبه داشته باشم امیدوارم این متن را به حساب مصاحبه با من گذاشته باشید.

مدال طلای خودم را که از کشور مصر آورده ام تقدیم میکنم به همه همشهریان عزیز میانه ایم که همیشه به من روحیه دادند و میدهند .

آرزوی روزهای خوش برای ورزش کشورم ایران و شهرم میانه را دارم ،امیدوارم از من راضی باشید

 

ارتمند شما اصغرعزیزی 1395.3.4

 

 

 

1
1