- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۵/۰۳/۰۲

کمپ زیبای اولامای نیکان هفت چشمه کندوان میانه

افتخار داریم در یک راه بزرگ خط شکن مسیرهای زیبای انسانی باشیم.بعنوان معلم روستا،آنجا که در آخرین توانایی های انسانی خود با کمک خیرین در آخرین گام تکمیل نقایض یک مدرسه دور افتاده و محروم،فاصله ای نداریم.تا در حرکتی دیگر،زیبایهای خلقت بدیع خداوندی را به هم وطنان معرفی کنیم.

روستای هفت چشمه بخش کندوان میانه از روستاهای گمنامی است.که با پتانسل های زیبایش ،می توان آن را نگین زیبایی از مناظری خداوندی و بی بدیل در شهر میانه و آذربایجان معرفی کرد.هر چند دور بودن او،خاک گمنامی و فراموشی را بر این روستاناخواسته نشانده  است.

قرار گرفتن در یک منطقه کوهستانی با ارتفاع بالای 2500 متراین روستارا متمایز از روستاهای بخش کندوان میانه قرار داده است.روستا در میان کوههای بلند محصورشده ،تا در انتهای آن دره ای با آبشار زیبای شرشر شکل بگیرد.

در این دو سال مهمانان زیادی به روستا از شهرهای مختلف ایران حتی از بلوچستان تشریف آورده ومهمان شده اند.از امسال قصد داریم.بیشتر این روستارا به هم وطنان معرفی کنیم.

لذا اقدام به تاسیس کمپ تقریبا مجهز کرده ایم.تا مجانا به گروههای ورزشی و مردمی و همنوردان و هم رکابزنان و...امکانات بدهیم تا از این فضا برای حس انساندوستی و وطن دوستی استفاده کنند.حتی در ایجاد مسیر زیبای پیاده روی گروههای خاص در شرف راهگشایی از مسیرهای زیبای ینگجه گرم و حاج خلیل و کوراوغلی و نیر و سرعین هستیم.تا این راه ماندگارترین راه برای علاقمندان به طبیعت گردی باشد.در این بین از راهنمایی و توصیه تمام عزیزان استفاده می کنیم.شاید تلنگر زیبایی های یک راه بزرگ انسانی باشد.

لذا از تمام ورزشکاران بخصوص کوهنوردان و هم شهری های میانه ای دعوت می کنیم.مهمان ما باشند و در این راه از این الطاف خداوندی استفاده کنند.راهنمای همراه این مسیر مجانا در خدمت عزیزان خواهد بود.

لطفا قبل از حضور با شماره های زیر تماس گرفته تا هماهنگی های لازم به عمل بیاید.

منتظرتان هستیم

09148940828

04152392139

حسین قره داغی

اولین ایرانی دارنده 14 رکورد در 14 ماه

معلم روستای هفت چشمه

این هفته قسمت بود.عمو محسن حیدری از بندرعباس مهمان مدرسه بودند.تا با همیار همیشگی مدرسه آقای بابک پزشکی از آبشار شرشر روستا و مناطق دیدنی روستای هفت چشمه بازدید فرمایند.هدیه زیبایی هم برای مدرسه در نظر گرفتند.که به محض رسید،اعلام خواهد شد.

میانه

 

 میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

 

1
1