- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۲/۲۵

کودک فال فروش در امان چتر پلیس میانه ای

رفتار خداپسندانه مامور وظیفه پلیس راهور تهران بزرگ در حمایت از پسرک فال فروش در فضای بارانی روز گذشته شهر تهران از دید شهروندان مخفی نماند و به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

به گزارش کرج رسا، اینجا تهران؛ خیابان انقلاب حدفاصل میدان انقلاب تا خیابان ولیعصر (عج) ساعت۱۷ بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه؛ هوا بهاری و ابری است، به گفته هواشناسی احتمال وقوع رگبار و باد شدید در تهران دور از ذهن نیست.

ساعت ۱۷:۱۵ ناگهان هوا دگرگون می شود و باد تندی اکثر نقاط تهران را درمی نوردد، با برخورد ابرهای سفید و سیاه، طولی نمی کشد که رگبار و باران تند بهاری، فضا و حال و هوای تهران را متحول می سازد.

با شروع بارش شدید باران، شهروندانی که انتظار باران را نداشتند، برای یافتن سرپناه و در امان ماندن از خیس شدن به این طرف و آن طرف می دوند تا شاید زیر سایه بان مغازه و  یا برگ های درختی پناه بگیرند؛ در این میان یکی از مأموران وظیفه پلیس راهور تهران بزرگ که در حال انجام وظیفه بود، ناگهان پسرک فال فروش مستأصلی  را در وسط خیابان مشاهده می کند.

وی برای این که بسرک فال فروش را از خیس شدن نجات دهد برای حمایت از او پانچوی خود را به شبیه چتر برای این کودک می سازد و او را در پناه خود به محل امنی منتقل می کند.

111

 

در همین لحظه شهروندانی که در کنار خیابان نظاره گر رفتار محبت آمیز و خداپسندانه این مأمور وظیفه شناس پلیس پایتخت بودند، با تلفن همراه خود تصویر دلنشین این ماجرا را ثبت و آن را در شبکه های مجازی بارگذاری کردند.

این عکس به سرعت در شبکه های مجازی دست به دست شده به طوری که تعداد قابل توجه ای از کاربران این عکس را بازدید کرده اند.

 

این مامور عزیز شهروند عزیز میانه ای و یکی از دوستان بنده آقای سعید اسماعیلی هستن. 

 

منبع : http://karajrasa.ir/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D8%9B-%D9%83%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%86%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%84%D9%8A%D8%B3/

1
2
1 2