- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۲/۱۵

تغییر و جابجایی بخشداران با حضور مدیرکل سیاسی استانداری در جلسه شورای اداری میانه+تصاویر

تغییر و جابجایی بخشداران با حضور مدیرکل سیاسی استانداری در جلسه شورای اداری میانه+تصاویر

به گزارش صدای میانه؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان شرح وظایف نمایندگان به رعایت کامل احترام و تعامل با نمایندگان از سوی ادارات و نهادهای شهرستان تاکید کرده افزود:  نحوه تعامل ادارات با نمایندگان و بالعکس فقط از طریق فرمانداری خواهد بود.

 حمید شکری در مراسم تودیع و معارفه بخشداران  بخشهای چهارگانه شهرستان با بیان اینکه انتخاب معاونین، بخشداران و مسوولین ادارات از مجموعه داخل سازمان متبوعه است  که این امر امتیاز و افتخاری بزرگ برای شهرستان به شمار می رود افزود:  شورای اداری حاضر شورایی منسجم، کارآمد با افرادی تلاشگر و دلسوز می باشد که به صورت هماهنگ با مجموعه مدیریت عالی شهرستان در ارتباط می باشند.

وی اضافه کرد: شورای اداری شهرستان با یکدلی و هماهنگی و در راستای سیاستهای ابلاغی از سوی دولت تدبیروامید در شهرستان گام برداشته و در سال جاری نیز در جهت این سیاستها و تحقق منویات مقام معظم رهبری با برطرف کردن موانع موجود بر سر راه توسعه شهرستان و با  تلاش و همتی مضاعف وارد میدان اقدام و عمل خواهند شد.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی تاکیدکرد: اگر می خواهیم کشوری با اقتصاد مقاومتی داشته باشیم باید در جهت توسعه همه جانبه کشور در جهت بین المللی شدن گام برداریم.

رضا استاد رحیمی با بیان اینکه توسعه کشور تنها با همیاری و همکاری همه اجزای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی میسراست افزود:  امیدواریم در سال جاری بتوانیم به اجرایی شدن تاکید مقام معظم رهبری  در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با تلاش همه مدیران اجرایی کمک کنیم.

وی اظهارکرد: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی نه تنها باید از لحاظ فکری و ذهنی بلکه باید از لحاظ ابزاری هم پیشرفت کنیم.

استاد رحیمی با بیان ضرورت بین المللی شدن توسعه ایران در همه حوزه ها افزود: در راستای توسعه کشور،  مسوولین و مدیران اجرایی باید با پیروی از خط و مشی نظام و با حفظ سلامت اداری و دوری از هرگونه فسادمالی، اقتصادی و سیاسی در جامعه الگو باشند.

وی با بیان اینکه امنیت جزوی از توسعه یافتگی است و کشور ایران در عرصه امنیت در دنیا زبانزد است افزود:  برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از شائبه نشانگر اثبات امنیت در کشور است.

استاد رحیمی اظهارکرد: در بحث انتخابات نیز باید به سمت بین المللی شدن برویم اینکه نماینده باید بین المللی فکر کند و مردم نیز باید به برنامه و حزب رای دهند که خوشبختانه در انتخابات امسال اینگونه شد و منطق جمهوریت و رای مردم به منصه ظهور رسید.

وی با بیان اینکه حق مردم بر تعیین سرنوشت خویش یکی از موفقیتهای نظام به شمار می رود افزود: باید در حفظ سرمایه اجتماعی اعتماد مردم به نظام و متقابل بکوشیم که این امر به مدیران اجرایی بستگی دارد.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان، اعتماد مردم به نظام و به صحنه آمدن آنها را سبب بیمه نظام و سرآمد شدن آن  و تمرین دموکراسی عنوان کرده افزود: این همه احساس مسوولیت در راستای قوام بخشیدن و حفظ و پایداری نظام است.

 در این جلسه  تغییرهمزمان سه بخشدار شهرستان میانه و معارفه بخشدار جدید کاغذکنان طی حکمی از سوی وزیر کشور انجام شد.


گفتنی است مجید حاتمی بخشدار سابق کاغذکنان به سمت بخشدار کندوان، رسول یعقوبی بخشدار سابق کندوان به سمت بخشدار ترکمانچای، بهنام آقامحمدی بخشدار سابق ترکمانچای به سمت بخشدار مرکزی و ابوالفضل آذری بعنوان بخشدار جدید بخش کاغذکنان منصوب شدند.

لازم به ذکر است پیش از این محمد رضا مشایخی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه میانه با حفظ سمت مسوولیت بخشداری مرکزی را عهده دار بود که از زحمات وی نیز تشکر و قدردانی بعمل آمد. ایشان از یکسال پیش  بعنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه میانه  مشغول خدمت می باشند.

 

1
1