- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۵/۰۲/۰۶

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با آناج؛ آقای روحانی اداره مملکت به این راحتیها نیست/مشکلات اقتصادی کشور در عرض 100 روز حل شد؟/دولت باید از کارگزاران دست بردارد

مددی گفت: آقای روحانی قرار بود در عرض 100 روز مشکلات اقتصادی را حل کند اما نمی‌دانست اداره مملکت به این راحتی هم نیست...

 

 

 

محمد علی مددی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج در خصوص لایحه بودجه سال 95 دولت اظهار کرد: آقای روحانی همیشه به دولت قبلی ایراد میگرفت که سر وقت لایحه بودجه را تحویل نمیدهد، در حالی که خود بعد از سه ماه تاخیر لایحه بودجه را تحویل داد.

وی اذعان داشت: دولت در بودجه 95، به مسائل و مشکلات ریشهای مردم از جمله بیکاری، تورم، میزان رفاه، درآمد مردم، راههای روستایی، آب شرب روستایی توجهی نکرده است در نتیجه با این بودجه، رضایتمندی مردم و مسئولان حاصل نمیشود.

نماینده مردم میانه در مجلس نهم تشریح کرد: دولت باید به مشکلات و دغدغه‌های اساسی مردم توجه کند چرا که بودجه‌نویسی به این معنی نیست که پشت درهای بسته هر چه به ذهنشان می‌رسد را بنویسند، اعداد و ارقام نشان می‌دهد که این بودجه متناسب با دغدغه‌های مردم نیست، بودجه را باید متناسب با واقعیت موجود در جامعه تطبیق داد.

وی در خصوص گرانی 30 قلم کالای مصرفی مردم در سال 95، گفت: آقای وحانی قرار بود وقتی رئیس جمهور شد تا 100 روز مشکلات اقتصاد ایران را سامان دهد، متاسفانه اقتصاد ایران همچنان درگیر مشکلات است، قرار بود دولت روحانی تورم را مهار و از گرانی جلوگیری کند اما هیچ کدام عملیاتی نشد، قرار بود این دولت اقتصاد مقاومتی را نیز اجرایی کند که سیاست‌های آن تاکنون در حد شعار باقی مانده است.

مددی عنوان کرد: دولت باید با توجه به فرمایشات رهبری به آمریکا اعتماد نمی‌کرد، قدم‌های اساسی برای برجام برداشتند اما در نتیجه به ضرر ایران تمام شد؛ ما تعهدات خود را عملی کردیم ولی آمریکا به وعده‌هایش عمل نکرد. آقای روحانی باید بداند که اداره مملکت به این راحتی‌ها نیست.

وی در پایان متذکر شد: دولت باید از کارگزاران دست بردارد و وزیران کارآمد را به قدرت برساند، جریان باندی را در ایران حاکم نکند و به مسائل، نگاه فراجناحی داشته باشد.

1
1