- ارسال کننده: مرتضی رشیدی تاریخ: ۹۵/۰۲/۰۴

آیا جان مردم برای مدیران شهری و مسئولان شهرستان میانه ارزش دارد؟!!

پسربچه 6 ساله ای بر اثر سقوط به کانال در منطقه شورجه شهر زنجان جان خود را از دست داد که در پی این حادثه شهردار زنجان و شهردار منطقه 3 این شهر بازداشت شدند،که علت اصلی آن رعایت نکردن نکات ایمنی و بی توجهی و بی اعتنایی مسولان و مدیران شهری به شکایت و نارضایتی مردم از عملکرد شهرداری زنجان می باشد.

مسئولان و مدیران محترم شهری شهرستان میانه حتما باید مثل شهر زنجان خانواده ای عزیز خود را از دست بدهد تا شما بخود بیاید و به شکایت و نارضایتی های مردم از عملکرد شهردار محترم  برسید آیا می توان داغ خانواده ای را که عزیزش را از دست داده دوباره آن شور و نشاط را به آن خانواده بازگرداند.

پس چرا علاج واقعه را قبل از وقوع انجام نمی دهید؟! 

چرا به شکایت و نازضایتی های مردم در مورد عملکرد شهردار محترم توجه نمی کنید؟! 

1_ مشکلات فاضلاب شهرک اندیشه

2 _ مشکل خیابان راه آهن روبروی هنرستان فنی

3 _ سد معبر مصالح و نخاله های ساختمانی

4 _ گود برداری و تخریب ساختمان و تردد خودرو های سنگین از نیمه شب تا صبح

5 _ چاله و چله های خیابان های شهر 

6 _ ترافیک خیابان های شهر

7 _ هزاران مشکلات دیگر...

هر کدام از این مشکلات باعث بروز همچین حوادث دل خراش و خطرناک برای شهروندان و خانواده های محترمشان می باشد

بازداشت شهردار زنجان

روز گذشته کودکی در اثر سقوط به کانال در منطقه شورجه زنجان جان خود را از دست داد.

در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب زنجان در پی پیگیری این موضوع صبح امروز در محله حادثه حاضر شده و دستور پیگیری این موضوع را به مسئولان داد.

با دستور دادستان بازپرس دادسرای زنجان صبح امروز در محل حادثه حاضر شده و طی معاینه به عمل آمده مشخص شد، پسر بچه ای 6 ساله به نام محمدامین به علت نبود حفاظ و درپوش در کانال و چاه های ایجاد شده در منطقه به درون یکی از چاه های آب با عمق حدودی 4 متر سقوط نموده و به علت خفگی در آب جان خود را از دست داده است.

طی پیگیری های انجام شده از سوی دادستان زنجان و گفت وگو با اهالی محل در این زمینه و اخذ گزارش های لازم، دستور قضایی مربوط صادر شده و در همین راستا بلافاصله شهردار زنجان، شهردار منطقه 3 و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری را احضار و از رئیس شورای شهر نیز دعوت به عمل آمد و با حضور اهالی منطقه در دفتر دادستانی اظهارات مسئولان و مردم منطقه اخذ شد.

طبق بازرسی دادستان اهالی محل به شدت از عملکرد شهرداری ناراضی بوده و اظهار داشتند که برخلاف مراجعات مکرر به شهرداری برای رسیدگی به چاه های بدون حفاظ و سرپوش با بی توجهی و بی اعتنایی مسئولان مواجه شده و پیگیری آنها نتیجه ای نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان نیز در همین راستا اظهار کرد: متاسفانه برخلاف تذکرات و هشدارهای مکرر این مرجع به شهرداری در زمینه رعایت استانداردها و اصول ایمنی در انجام پروژه های عمرانی و شهرداری و نیز ارسال مکاتبات متعدد به شهرداری و شرکت های خدمات رسان در زمینه رسیدگی به کنده کاری های غیر اصولی سطح شهر باز شاهد ضعف مدیریت و کوتاهی مسئولان شهرداری در بحث حفر کانال و چاه بودیم و متاسفانه به دلیل عدم نظارت مناسب و رها کردن اقدامات نیمه کاره و غیر اصولی به حال خود، با کمال تاسف شاهد فوت یکی دیگر از همشهریان بوده ایم.

حجت الاسلام حسن مظفری تصریح کرد: طی تحقیقات به عمل آمده و با توجه به عدم انجام نظامات دولتی و عدم نظارت مناسب و کوتاهی انجام شده از سوی مسئولان شهرداری طی دستور قضایی شهردار زنجان به همراه شهردار منطقه 3 تحت نظر قرار گرفته و بررسی و تحقیقات قضایی بعدی در حال انجام می باشد که به محض تکمیل تحقیقات گزارش نهایی اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در رابطه با پرونده مذکور با قاطعیت و بدون هیچگونه اغماضی با عوامل حادثه برخورد قانونی خواهد شد.

تاریخ انتشار : 30 فروردین منبع : باشگاه خبرنگاران - /م namnak.com/29664

1
1