- ارسال کننده: عصر میانه تاریخ: ۹۵/۰۲/۰۲

چهارمین قهرمانی تکواندوی ایران در آسیا با طلای سعید رجبی و میرهاشم حسینی / مدال برنز اصغر عزیزی+تصاویر

بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا از روز دوشنبه با حضور ۲۳۹ تکواندوکار از ۳۱ کشور در شهر مانیل فیلیپین آغاز شد

بابذر

 

در دومین روز ، میرهاشم حسینی با شکست تمامی حریفانش به مدال طلا رسید.

به گزارش عصر میانه ، تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان، برای نشان زرین این رقابت‌ها، ابتدا ۸ بر ۵ «یون جو جونگ» از کره جنوبی را شکست داد و در ادامه “تاوین هانپراب” از تایلند را پیش رو داشت که این تکواندوکار در شیاپ چانگ حاضر نشد تا نتیجه بازی به سود حسینی ثبت شود.

غفلیبس

او در ادامه این رقابت ها برابر «چین چانگ چین» از چین تایپه با نتیجه ۷ بر یک برنده شد و در مرحله نیمه‌نهایی نیز مقابل «ابراهیم زارمان» از اندونزی به برتری رسید.

حسینی در مرحله پایانی این مسابقات «مولوم تومنبایار» از مغولستان را ۸ بر ۶ شکست داد و با شایستگی بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد.

یببیلیل

در سومین و آخرین روز این پیکارها با کسب مدال طلا از سوی سعید رجبی نماینده وزن منهای ۸۰ کیلوگرم ایران تعداد مدال های طلای تیم مردان ایران به عدد سه رسید و قهرمانی تیم شایسته ایران قطعی شد.
وی در دیدار نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد «وی تی لیو » از چین تایپه گذشت.

همچنین در روزهای گذشته اصغر عزیزی مدال برنز پاراتکواندو قهرمانی اسیا در وزن +۷۵ را کسب کرد

وی در نیمه نهایی مغلوب هموطن خود ، محسن عبدی شد ، اصغر عزیزی برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی پس از یک دور استراحت با نتیجه پنج بر چهار از سد “هوان کیم” از کره جنوبی گذشت و با شکست برابر عبدی به مدال برنز رسید.

صضیضیز

با این مدال، اصغرعزیزی در رویداد های مهم ورزشی خود ۴ نشان طلا و ۱نقره و ۱برنز درکارنامه ورزشی خود و شهرستان میانه ثبت کرد.

 

 

 

1
1