- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۰/۱۲/۱۳

نمايش بصيرت و بيداري در ميانه با مشاركت 70 درصدي

 

نمايش بصيرت و بيداري در ميانه با مشاركت 70 درصدي

 

هر قدر رفتار سياسي مردم يك كشور قابل پيش بيني باشد نشانگر ثبات  و پايداري نظام سياسي آن كشور بوده و خبر از نهادينه شدن جايگاه اجتماعي نظام حاكم در ميان توده مردم دارد.
از هفته ها قبل مقام معظم رهبري در بيانات مكرر خود نويد تحقق مشاركت بالاي مردمي در انتخابات مجلس نهم را به گوش همگان رساندند و با اطمينان و اعتماد جالب توجه كه نشأت گرفته از بينش خردمندانه و شناخت عميق ايشان از اوضاع داخلي و تحولات اجتماعي و سياسي كشور بود از حضور حماسي مردم در 12 اسفند خبر دادند.
ديروز و در نمايش قدرتي تمام عيار ملت هميشه سرافراز ايران اسلامي با تأييد اهداف و آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و در پاسخ به دعوت رهبر و ولي فرزانه خود در پاي صندوق هاي رأي حاضر شده و با انگشتان رنگ كرده اي كه نشان از آگاهي و بصيرت ستودني اين ملت بود توطئه ها و ترفندهاي استكبار جهاني براي آسيب زدن به پيوند عميق ميان مردم و رهبري را مورد هدف قرار داده و يأس و نااميدي را بر دلهاي ناپاك دشمنان ايران اسلامي مستولي ساختند.
در همين راستا مردم نجيب و شريف ميانه نيز با حضور حداكثري و پر شور و نشاط خود در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي رقم بي سابقه مشاركت 70 درصدي را در دماسنج عشق و ارادت اين خطه ولايت مدار به اهداف و آرمان هاي امام و شهيدان و راه و سيره رهبر مجاهد خود به ثبت رساندند.
بنابر اعلام روابط عمومي فرمانداري ميانه ميزان مشاركت واجدين شرايط شركت در انتخابات در شهرستان ميانه 70 در صد گزارش شده است كه اين رقم اگر بي سابقه نباشد در طول تاريخ انتخابات شهرستان ميانه حتماً كم سابقه بوده است.
 مردم آگاه و بيدار دل شهرستان ميانه در روز 12 اسفند با مشاركت حماسي در انتخابات دو نفر نامزد مورد اعتماد خود را به نمايندگي مجلس شوراي اسلامي برگزيدند و بار امانت اعتماد و اطمينان خود را بر دوش آنان نهادند.
بنابر اعلاميه اي كه در دقايق اوليه صبح از سوي فرمانداري شهرستان ميانه منتشر شد آقايان محمد علي مددي با 44855 رأي و آقای سید بهلول حسینی با 25848 رای از سوي مردم ميانه به عنوان نماينده خود در مجلس شوراي اسلامي كه خاستگاه اراده عمومي ملت در اداره كشور و هدايت سكان نظام اسلامي به سوي توسعه و پيشرفت است انتخاب شدند.
شهرداري ميانه ضمن تقدير و تشكر صميمانه از ملت فهيم و آگاه ايران اسلامي و بويژه مردم خداجوي شهرستان ميانه و تبريك اين حماسه باشكوه به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج) و مقام معظم رهبري، انتخاب اين عزيزان بزرگوار را نيز صميمانه به ايشان تبريك گفته و توفيق و پيروزي در خدمت صادقانه به اين ملت بزرگوار و نظام مقدس اسلامي از درگاه ايزد منان براي ايشان مسئلت مي نمايد.


روابط عمومي شهرداري ميانه 

 

منبع: miyaneh.ir

1
1