- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۱/۲۷

کشف ۳ کیلو گرم مواد مخدر و وقوع یک مورد قتل از ابتدای سال جاری در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، هاشم شعفی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میانه در گفتگو با خبرنگار میانا از کشف و ضبط ۳ کیلو گرم مواد مخدر از ابتدای سال ۹۵ طی عملیاتی از یکی از توزیع کنندگان مواد در شهرستان میانه خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی میانه از جمع آوری ۷۴ معتاد و تحویل آنها به کمپ های ترک اعتیاد شهرستان میانه نیز خبر داد و افزود: پلیس در سال ۹۵ با توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد قاطعی خواهد داشت.

سرهنگ  شعفی با بیان اینکه سال گذشته شاهد کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در شهرستان میانه بودیم، اظهار داشت: در سال جاری با بسیج امکانات و حداکثر توان در بحث مقابله با مواد مخدر و ساماندهی قلیان سراها وارد عمل خواهیم شد.

فرمانده نیروی انتظامی میانه همچنین ضمن ابراز تاسف با اشاره به یک مورد قتل در فرودین ماه سال جاری در این شهرستان، اظهار داشت: با دقت و هوشیاری مامورین نیروی انتظامی ضارب که با چاقو همسر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود در عرض نیم ساعت شناسایی و دستگیر و از وقوع حوادث احتمالی بعدی جلوگیری شد.

وی  بر لزوم فرهنگ سازی در سطح جامعه نقش خانواده در پرورش فرزندان و آگهی بخشی به آنان در راستای کاهش نزاع های فردی و دسته جمعی در جامعه تاکید کرد و افزود: رسانه ها در بین می توانند نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در پیشگیری از وقوع جرم و فرهنگ سازی در بین جوانان داشته باشند.

1
1