- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۱۲/۱۳

پيام تبريك مهندس سيدحسين هاشمي

خداوند سبحان را شاكرم كه بار ديگر اين مردم شريف و فهيم ميانه حماسه اي ديگر آفريدند و با حضور انقلابي خود ، قدرت واقعي ايران و ايراني را به رخ معاندان نظام جمهوري اسلامي ايران كشيدند. با تكيه بر چنين مردم حساس و آگاهي تمام دشمنان داخلي و خارجي ، قدرت واقعي ايران را درك نموده و بدان تعظيم خواهند كرد. حضور كم نظير مردم ميانه در پاي صندوق هاي راي مجلس نهم نشان داد كه مردم ما نسبت به سرنوشت خود حساسند و مي خواهند به دنيا ثابت كنند خودشان سرنوشتشان را تعيين مي كنند. ترديدي نيست كه پيروز اين انتخابات همين مردم آگاه و سرنوشت ساز هستند.
همچنين انتخاب جناب آقاي محمدعلي مددي و آقاي سيدبهلول حسيني را به اين دو عزيز و مجدداً به مردم شريف ميانه تبريك عرض مي كنم و اميدوارم اين دو منتخب مردم عزيز ميانه با وحدت و يكدلي امور شهرستان ميانه را پيش ببرند و ميانه را به آن نقطه كه مستحق است برسانند.
جا دارد از تك تك مسئولين و عوامل برگزاري و اتمام اين انتخابات آرام و سالم ، فرماندار محترم ميانه ، فرمانده محترم نيروي انتظامي ، اعضاي محترم معتمد هيئت اجرايي انتخابات و تك تك عزيزاني كه در اين مدت متحمل زحمت شدند تشكر ويژه كنم.

فرزند ميانه سيدحسين هاشمي
نماينده مردم شريف ميانه و رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي

1
2
1 2