- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۱/۲۴

زمزمه ورود مهندس هاشمی به وزارت

به گزارش صدای میانه و به نقل از پویش، صحبت از انتصاب مهندس هاشمی به سمت وزارت صنعت است. بنا بر این گزارش، شنیده‌های «پویش» حاکی از این است که احتمالا سید حسین هاشمی در آینده به صندلی یکی از وزارتخانه‌های مهم دولت تدبیر و امید تکیه خواهد زد.

در بررسی وضعیت استانداران و فرمانداران کمتر به تهران پرداخته شده است. وضعیت تهران در آغاز کار دولت یازدهم چندان خوشایند نبود. معاون سیاسی فرمانداری تهران که از همراهان جدی و هم‌نظران احمدی‌نژاد و مشایی بود در آغاز کار چندان منطبق با سیاست‌های دولت عمل نمی‌کرد. با این وجود پس از نقدهای رسانه‌ای و غیررسانه‌ای بسیاری که صورت گرفت، تغییر او با علی اصغر ناصربخت تا حد زیادی نگرانی‌های حامیان دولت را رفع کرد.

انتصاب سید حسین هاشمی به عنوان استاندار تهران را نیز می‌توان یکی از بهترین تصمیمات وزارت کشور دانست. هاشمی نماینده پیشین مجلس از ابتدای کارش در استانداری تهران توانست با مدیریتی معقول بسیاری از سازوکارهای حاکم بر این استانداری را اصلاح کند. اکنون خبر از خداحافظی او با استانداری تهران شنیده می‌شود. اما این بار نه به خاطر عملکرد ضعیف، بلکه به خاطر کارنامه قابل قبولش.

شنیده‌ها حاکی از این است که با توجه به تصمیمات فعلی سیاست‌گذاران دولت، احتمالا سید حسین هاشمی در آینده به صندلی یکی از وزارتخانه‌های مهم دولت تدبیر و امید تکیه خواهد زد.

 

1
1