- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۱/۲۴

تلاش تکنسینهای اورژانس میانه از قطع پای جوان ۲۸ ساله جلوگیری کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حسینقلی زاده گفت: بدنبال گیر کردن پای جوان ۲۸ ساله ای در خیش تراکتور در روستای حسن آباد شهرستان میانه در ساعت ۲۰ امروز شنبه ۲۱ فروردین و اعلام این حادثه به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان میانه, تکنسینهای پایگاه میانه عازم این روستا شدند.


وی ادامه داد: تکنسینهای اعزامی با مشاهده این جوان که بدنبال گیر کردن خیش در پایش, منجر به متلاشی شدن پا شده بود, با همراهی عوامل آتشنشانی , پای مصدوم را از خیش جدا کرده و اقدامات پیش بیمارستانی را انجام داده و به بیمارستان میانه انتقال دادند.


حسینقلی زاده در ادامه گفت: پای این جوان ۲۸ ساله بشدتی از هم متلاشی شده بود که اگر تلاش تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ در صحنه نبود, امکان پیوند وجود نداشت و تلاش این تکنسینها منجر به انجام اقدامات مراقبتی درمانی صحیح و انتقال مصدوم به اتاق عمل بیمارستان شد.


وی در آخر ضمن توصیه به کشاورزان در احتیاطهای لازم در تجهیزات پزشکی گفت: در صورت بروز حوادث , حتما ضمن حفظ خونسردی, حادثه روی داده را به دقت به کارشناسان فوریتهای پزشکی اعلام کنند, تا در صورت نیاز دیگر عوامل امدادی نیز به صحنه فرا خوانده شوند.
 

1
1