- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۵/۰۱/۲۳

اردوی خانوادگی فرهنگیان میانه در بندر انزلی و تقدیر از مدیر آموزش و پرورش این شهر توسط معاون محترم فرمانداری میانه

صادقی مدیر آموزش و پرورش میانه از اعزام 95 نفر از فرهنگیان منطقه میانه به اردوی تفریحی بندر انزلی در آستانه عید نوروز و شروع تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش میانه، اسفندیار صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه، در سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از عوامل برگزار کنندگان این اردو گفت: اردوی تفریحی بندر انزلی در سه مرحله 4 روزه از مورخه 29/12/94 تا 12/01/95 با تجهیز یکی از مدارس بندر انزلی به آشپزخانه و ارائه خدمات به فرهنگیان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این اردو 25 خانوارفرهنگی شرکت داشتند افزود: در این اردو 95 نفر از فرهنگیان میانه در قالب 25 خانوار شرکت کرده و از مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری استان گیلان دیدن کردند.

صادقی هدف از برگزاری این اردوها را ایجاد شور و نشاط ،ارتقای سلامتی و تندرستی در بین همکاران محترم فرهنگی عنوان کرد.

گفتنی است که: مدیریت آموزش و پرورش میانه هر سال در تعطیلات تابستان و عید نوروز با ثبت نام از معلمان و اجاره مدارس در بندر انزلی اقدام به برگزاری اردوی تفریحی و سیاحتی  می نماید.

 

از مدیر آموزش و پرورش بندر انزلی تجلیل شد

مشایخی معاون سیاسی فرمانداری وی‍‍ژه شهرستان میانه با حضور در آموزش و پرورش بندر انزلی از مدیر آموزش و پرورش بندر انزلی بدلیل تمهید مقدمات و تهیه امکانات رفاهی و همکاری و مساعدت در برگزاری اردوی خانوادگی فرهنگیان میانه تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش میانه، محمدرضا مشایخی معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان میانه در بازدید از محل اسکان فرهنگیان میانه در بندر انزلی از برگزار کنندگان این اردو با اهدای لوح تقدیر تشکر و قدر دانی کرد .

معاون سیاسی فرمانداری وی‍‍ژه شهرستان میانه در ادامه  با حضور در مدیریت آموزش و پرورش بندر انزلی ضمن خواستار همکاری و تعامل بیشتر بین ادارات آموزش و پرورش بندر انزلی و آموزش و پرورش شهرستان میانه از دریابکی مدیرآموزش و پرورش بندر انزلی، معاون پشتیبانی و کارشناس تعاون بدلیل همکاری با آموزش و پرورش میانه در برگزاری هرچه بهتر اردوهای خانواده های فرهنگیان و دانش آموزان با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی کرد.

وی ضمن تبریک سال نو، اردوها را باعث انتقال فرهنگ  و آشنایی با آداب و رسوم مردم شهرهای مختلف عنوان کرد.

منبع :http://1877.ea.medu.ir

1
1