- ارسال کننده: میثم عظیمی. تاریخ: ۹۴/۱۲/۲۵

وقتی بغض شهردار میانه ترکید و گریه کرد+تصاویر

به مناسبت 25 اسفند سالروز شهادت سردار رشید اسلام و شهریار شهرداران، شهید مهدی باکری جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان بازاریان /کارکنان شهرداری در دفتر کار شهردار میانه حضور یافتند و این روز را به وی تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از روابط عمومی شهرداری میانه؛ احد یوسفی رئیس شورای اسلامی شهر میانه شهردار را حلقه همدلی و همگرایی شورا خواند و گفت اگر شهردار و مجموعه شهرداری به مأموریت های محوله درست و به موقع عمل نمایند اعضای شورا هم با رضایت و همدلی پشتوانه این مجموعه خواهند بود.

آقای مسلمی نماینده اصناف بازار میانه نیز در این جمع گفت: با وجود شلوغی بازار در شب عید بر خود وظیفه دانستیم که در این روز گرامی در اینجا حضور یافته و به شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر خسته نباشید و دست مریزاد بگوییم.

شهردار نیز در سخنان کوتاهی موفقیت مجموعه شهرداری را در سایه عنایت خدا، حمایت های سازنده اعضای شورا و اتحاد و همدلی کارکنان شهرداری بیان کرد و از حضور آنان تشکر و قردادنی نمود.

فضای صمیمی و ابراز لطف های بی دریغ مهمانان شهردار را تحت تأثیر قرار داد و در میانه سخن بغض اش ترکید و لحظاتی حاضرین را منقلب کرد.

 

rooze shahrdar 95 (1)

 rooze shahrdar 95 (2)

 rooze shahrdar 95 (4)

 rooze shahrdar 95 (5)

 rooze shahrdar 95 (6)

 rooze shahrdar 95 (7)

 rooze shahrdar 95 (8)

1
1