- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۱۲/۱۹

با همت جوانان میانه شور همدلی شکوفه کرد

در آستانه بهار

با همت جوانان میانه شور همدلی شکوفه کرد

در آستانه سال نو و همگام با شور همگانی برای غبار روبی و خانه تکانی عمومی شهر، همت ستودنی جمعی از جوانان فهیم میانه کارگر افتاد و جلوه ای زیبا از همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان در قاب زیبای تصویر جا گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میانه؛ صبح امروز مردم و مسئولان شهر میانه از هر لباس و منصبی یکرنگ و یکصدا جامه همت بر تن کشیدند و آب و جارو به دست سراغ در و دیوار شهر رفتند و رسم دیرین خانه تکانی را با آئینی نو به جا آوردند.

دعوت جوانان دوستدار شهر در قالب گروه موسوم به "پیگیری؛ همدلی و همزبانی" برای پاکسازی چهره شهر از بقایای پوسترهای تبلیغی نامزدهای بهانه ای شد تا مسئولان شهر از فرماندار گرفته تا شهردار و رئیس شورای شهر و بزرگ و کوچک همه لباس خادمی بپوشند و دست به کار شوند تا اوج همدلی و همزبانی ملت و دولت را در پایان سالی که به همین نام مسمی گشته به نمایش گذارند.

این حرکت زیبای مردم و مسئولان فهیم شهر میانه مایه دلگرمی و تشویقی شد برای خادمان شهر در شهرداری که از 15 روز قبل با تشکیل ستاد استقبال از نوروز اقدامات همه جانبه خود را برای خانه تکانی و نوسازی سیمای شهر آغاز کرده اند و با تمام قوا در حال لکه گیری آسفالت معابر و رنگ آمیزی جداول و مبلمان شهری و کاشت گل های بهاری و نخاله برداری و رفت و روب و شستشوی معابر و تهیه نمادهای نوروزی برای نصب در جای جای شهر هستند.

تماشای تصاویر این مشارکت و همدلی زیبا لذت بخش است:

paksazi (2)

 paksazi (3)

paksazi (4)

paksazi (5)

paksazi (6)

paksazi (7)

paksazi (8)

paksazi (9)

paksazi (10)

paksazi (11)

paksazi (12)

paksazi (13)

paksazi (14)

paksazi (15)

paksazi (16)

1
1