- ارسال کننده: میثم عظیمی. تاریخ: ۹۴/۱۲/۱۹

مشارکت عمومی در پاکسازی سیمای شهر در آستانه عید نوروز

در آستانه بهار

با همت جوانان میانه شور همدلی شکوفه کرد

در آستانه سال نو و همگام با شور همگانی برای غبار روبی و خانه تکانی عمومی شهر، همت ستودنی جمعی از جوانان فهیم میانه کارگر افتاد و جلوه ای زیبا از همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان در قاب زیبای تصویر جا گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میانه؛ صبح امروز مردم و مسئولان شهر میانه از هر لباس و منصبی یکرنگ و یکصدا جامه همت بر تن کشیدند و آب و جارو به دست سراغ در و دیوار شهر رفتند و رسم دیرین خانه تکانی را با آئینی نو به جا آوردند.

دعوت جوانان دوستدار شهر برای پاکسازی چهره شهر از بقایای پوسترهای تبلیغی نامزدهای بهانه ای شد تا مسئولان شهر از فرماندار گرفته تا شهردار و رئیس شورای شهر و بزرگ و کوچک همه لباس خادمی بپوشند و دست به کار شوند تا اوج همدلی و همزبانی ملت و دولت را در پایان سالی که به همین نام مسمی گشته به نمایش گذارند.

این حرکت زیبای مردم و مسئولان فهیم شهر میانه مایه دلگرمی و تشویقی شد برای خادمان شهر در شهرداری که از 15 روز قبل با تشکیل ستاد استقبال از نوروز اقدامات همه جانبه خود را برای خانه تکانی و نوسازی سیمای شهر آغاز کرده اند و با تمام قوا در حال لکه گیری آسفالت معابر و رنگ آمیزی جداول و مبلمان شهری و کاشت گل های بهاری و نخاله برداری و رفت و روب و شستشوی معابر و تهیه نمادهای نوروزی برای نصب در جای جای شهر هستند.

تماشای تصاویر این مشارکت و همدلی زیبا لذت بخش است:

paksazi (2) paksazi (3) paksazi (4) paksazi (5) paksazi (6) paksazi (7) paksazi (8) paksazi (9) paksazi (10) paksazi (11) paksazi (12) paksazi (13) paksazi (14) paksazi (15)

1
2
1 2