- ارسال کننده: و رستمی تاریخ: ۹۴/۱۲/۱۸

سالگرد شهیدان راه علم میانه

 

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

یکسال از درگذشت معلمین فداکار میانه که جان خویش را در راه علم فدا کردند میگذرد روزی که شهر میانه در سوگ از دست دادن معلمین فداکار خویش در غم فرو رفت آن زمان فرماندار وقت جناب آقای حیدری آزاد عزای عمومی اعلام کردند و حرمت آموزش و معلمی را پاس داشتند . 

 

حال که یکسال از این اتفاق گذشته آیا مشکلات این جاده حل شده است!؟؟ 

مشایخی دبیر مدیریت بحران شهرستان میانه در آنزمان گفت :عدم وجود پایگاه امداد جاده ای در این مسیر باعث شد تا معلمین به سرعت از خودروها خارج نشوند و امدادرسانی به موع صورت نگیرد . ؟!!

 

سوالی که مطرح میشود اینکه آقای مشایخی بعد از یکسال این مشکل امداد و نجات در این محور حل شده است یا باز باید این مردم به سوگ عزیزان خود بنشینند ؟

معلمین گرامی از دست رفته خانم ها معصومه رستمی ، خدیجه داوودی ، رعنا مرسلویی و فاطمه فروتن از معلمین اداره آموزش پرورش شهرستان چاریماق ساکن شهرستان میانه بودند که در راه بازگشت از مدرسه در این روز دچار حادثه شدند . 

 

آموزش پرورش محترم آیا با حقوقی که میدادید محاسبه کرده بودید که کل حقوق این عزیزان صرف ایاب و ذهاب میشد ودر نهایت این عشق به معلمی و آموزش بود که این عزیزان را مجاب به ادامه این راه میکرد ؟  و اداره محترم ریالی بابت ایاب و ذهاب پرداخت نمیکرد حتی از تایید صلاحیت سلامت و سابقه شغلی راننده ، شانه خالی کرده بود ؟!!

آیا محاسبه کرده بود این معلمین از جان گذشته با این حقوق چه بر سر سفرهای خود میگذارند آیا این مشکلات بعد از یکسال حل شده است ؟!!!

 

متاسفانه آموزش پرورش 2 سرباخت شد هم معلمینی فداکار از دست داد هم مدیریت ضعیف خود را در این زمینه اثبات کرد .

 

سخن کوتاه کنیم که از ماست که برماست .

 

برای شادی روح این عزیزان فاتحه ای با صلوات بر محمد وآل محمد ختم بفرمائید .

 

 

 

 

 

 

 

1
1