- ارسال کننده: شازده_کوچولو تاریخ: ۹۴/۱۲/۱۱

پازل

اگر پیامبران و امامان و برخی افراد را استثنا بدانیم مطمعنا با هم موافقیم که هیچ انسانی کامل نیست و همیشه یک خلا و کمبودی دارد. همه ی انسان ها همیشه بر آن اند که نقص خود را ترمیم کرده و با موفقیت به راه و هدف مورد نظر خود گام بردارند.

به روش های گوناگونی می توان خود را کامل کرد ، علم اندوزی ، استفاده از تجربیات دیگران ، مطالعه ی تاریخ و سرنوشت گذشتگان و ...

 اگر متواضعانه قضاوت کنیم از خیلی جهات دچار نقص هستیم پس این امر غیر قابل انکار است بر این اساس همه ی انتخاب هایمان نیز بوی نقص می دهد و کمبودی در آن وجود دارد .

در انتخابات چند روز پیش نیز دو عزیز بزرگوار را انتخاب کردیم که مطمعنا از این قضیه مستثنا نیستند و در جهاتی دچار نقض و کمبود هستند. همانطوری که مشاهده کردید اگر از روی غرض و عداوت و رقیب شکنی نبود همه ی کاندیداها نقطه ضعفی داشتند.

مردم عزیز و شریف میانه تا آنجا که توان داشتند کامل ترین افراد را برگزیدند ولی باز نقصی وجود دارد. همه ی کاندیداها نقطه قوتی داشتند که دیگری نداشت و نقطه ضعفی داشتند که نقطه مثبت رقیبش بود. حال که انتخابات به سر امد و نماینده های ما نیز تعیین شدند امیدواریم اوج تواضع و نیت خالصانه ی خود را با تکمیل و کمک گرفتن از دیگران برای ایرادات خود باشند.

هر چند در یک پازل تکه ای نه چندان مهم به نظر بیاید ولی برای تکمیل  آن حتما نیاز است. پیشنهاد بنده برای این دو عزیز استفاده از تجربیات ، دانش ، پیشنهادات سایر رقیبان می باشد. شاید اگر کمی جسورانه و بدون ترس بخواهند عمل کنند می توانند گروهی تشکیل داده که اعضای آن متشکل از همه ی کاندیداهای تایید صلاحیت شده ی  انتخابات 94 باشد.

باور داشته باشید همه ی این افراد که دیروز رقیبتان بوده و از فردا با پیام های تبریکشان مواجه شدید و رفاقتشان برایتان ثابت شدست نهایت استفاده را ببرید و گامی در راه هدف خود که هدف مشترک با آنها یعنی آبادانی شهرستان میانه بوده بردارید.

این پازل بدون تکه های دیگر ناقص است و مطمعن باشید 4 سال بعد مورد مواخذه مردم قرار خواهید گرفت که چرا این اینجوری نشد و آن آنجوری در حالی که شما خالصانه و با تمام توان خود گام برداشته بودید ولی منتاسفانه چیزی که می خواستیدنشد.

یاد داستان پیرمرد که موقع مرگ چوب ها را دست فرزندان داد و جمله ی معروف که یک دست صدا ندارد برایم تداعی می شود.

بیایید بدبینی ، رقابت ، ترس را کنار گذاشته و پازل وجود خود را با دیگران کامل کنیم مطمعن باشید خیلی بهتر از چیزی که فکرش را می کردید خواهد شد.

و مهم ترین نکته این است، نباشد که مثل سایرین از صفر شروع کرده و تمام گذشته را نادیده بگیرید. کسانی که دیروز زحمت کشیدند و مباحثی را تا جایی پیش بردند و اکنون بنا به خواست مردم توانایی ادامه ندارند شما باید ادامه دهید و حق این مردم که بر زمین مانده را دوباره برداشته و بر دوش کشید و با ادامه و به سرانجام رساندن آن خدمتی به مردم این شهر کنید.

پازل دیروز دیگران را با خودتان تکمیل کنید و پازل امروز خود را با دیگران.

تنها خواست مردم  میانه رفع مشکلات و آبادانی شهر است. 

1
1