- ارسال کننده: شازده_کوچولو تاریخ: ۹۴/۱۲/۱۰

اتحاد

حال که سه روز از انتخابات گذشت و نتیجه ی آن هم انتخاب شدن آقایان فرمند و شیویاری به نمایندگی مردم بود همه ی نگاه ها به سوی آینده و نوع عملکرد آنهاست. شاید در وهله ی اول اولین فکری که به ذهن همه خطور کند و دغدغه ای که طی سالهای متمادی و دوره های قبلی بوده و همیشه نه تنها شاهد پیشرفت شهر عزیزمان نبودیم بلکه هرروز پسزفت به عینه مشاهده می شد دعوا ، کینه و عدم تعامل نماینده های قبلی با یکدیگر بود.

نماینده های قبلی میانه همیشه با هم بحث لفظی ، رقابت و کلا انگار پدر کشتگی داشته اند و همیشه دعای میانه ای ها این بوده کاااااااش ما یک نماینده داشتیم حداقل در آن موقع شاهد این ناملایمات نبودیم.

در تمام سالها و در زمان نزدیک به انتخابات همیشه بزرگترین چالش و سوال مردم از نماینده های فعلی که کاندید هم می شوند این است چرا با یکدیگر تعامل و همبستگی نداشتید!!! و همین عدم تعامل آنها همیشه به ضرر آنها تمام شده و مردم شدیدا به این موضوع حساسیت نشان داده اند و چه بسا دوباره انتخاب و به آنها اعتماد نکرده اند. این سوال به اندازه ای مهم بوده و هست که حتی اولین و مهم ترین شعار کاندیداهایی تا آن زمان نماینده نشده اند این بوده با نماینده ی دیگر همدل و تعامل خواهم داشت!!!

اکنون که در دولت تدبیر و امید هستیم و هر چند یکی از نمایندگان اصولگرا و دیگری مستقل می باشد ولی اولا امیدواریم شاهد همدلی و همزبانی دولت و نماینده های مردم شریف میانه باشیم و ثانیا مهم تر از آن شاهد همدلی و اتحاد قوی و پایدار و واقعی ایشان با همدیگر باشیم.

 حال که دری جدید به سوی آینده ی میانه به دستان مردم آن گشوده شده است باشد که ناامیدمان نکرده و با عملکرد مثبتشان که در وهله ی اول با اتحاد و همبستگی و تعامل با یکدیگر صورت نمی گیرد باعث پیشرفت شهر شده و ثانیا آینده ی خود را نسبت به 4 سال دیگر نیز تضمین کنند و با رویی سفید زمان انتخابات دوباره  کاندید شوند .همانطوری که این بار مشاهده کردیم دیگر مردم آن مردم سابق که به مفت رای دهند نیستند 

امیدواریم این سالها فصلی نو و ماندگار در تاریخ میانه باشد.

 

اتحاد اتحاد اتحاد حرف اول مردم میانه

 

1
1