- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۱۲/۱۰

دکتر شیویاری و دکتر فرمند؟؟؟؟!!!!

"دکتر شیویاری و دکتر فرمند؟؟؟!!!!!
 
بنده متن سخنرانی شما بزرگواران در امامزاده اسماعیل را خواندم و بنا به درخواست متن، که ایده و نظر خواسته بود، خالی از ارزش ندیدم که چند نکته ای را خدمت شما نمایندگان برگزیده یادآور شوم.
1. تا دیروز مشکل بیکاری و آماری که از سوی نامزدها داده می شد، شهرستانی بود؟؟؟!!! در متن مشکل بیکاری، ملی اعلام شده است؟؟؟؟!!! چرا؟
2. قبل از اینکه جنابان عالی به فکر دفتر مشترک باشید، در شروع دور قبل مجلس، مهندس حسینی درخواست دفتر مشترک داده بود و سربرگ مشترک هم تهیه کرد. صرفا جهت اطلاع امثال بنده، بفرمایید در کدام سخنرانی ها از این اقدام بجای مهندس حسینی تقدیر کرده اید؟ در متن پیاده شده از سخنرانی هم، از اخلاق فاصله گرفته اید و تر و خشک را با هم سوزانده اید و از زبان مردم گفته اید که:« تا کی این دو نماینده باید از هم فاصله داشته باشند». سکوت شما و نقلتان از مردم، تایید آنهاست. در حالی که بهتر می دانید خواست دفتر مشترک اولین بار از سمت چه کسی صادر شده است.
3. باید متوجه باشیم که، مسئله و مشکل با هم بودن و وحدت، ریشه در دفتر مشترک ندارد. این ها لازمه کار است. اصل کار در اخلاق مشترک، و رسیدن به ایده مشترک است. البته نباید از فضای نقادانه و تفاوت در نظرات برداشت منفی داشت. می توان دفاتری در کشورهای مجزا از هم باز کرد، اما واحد عمل کرد.
4. می فرمایید:« در گذشته هر اتفاقی افتاده گذشته». ولی باید توجه کرد که هر اتفاقی افتاده نگذشته. ریشه مسائل در همان گذشته ها است و حل مسائل حال و آینده در بررسی گذشته است.
5. گفتید مشاور انتخاب می کنید. مشاورانتان را از کسانی انتخاب کنید که تناقض آراء دارید. مثل برخی از کاربران سایت میانالی نباشید که به مطالب انتقادی حمله می کنند(و شاید به همین مطلب هم حمله ور خواهند شد؟؟؟!!!). 
6. اینکه می فرمایید:« از پتانسیل شهرستان برای رفع بیکاری استفاده می کینم»، ولی اساسا رفع مشکل بیکاری شهرستان، ریشه در کشف پتانسیل شهرستان ندارد. هر چند اکثر نامزدهای انتخاباتی در دوره تبلیغات از این ابزار برای مبارزه با نمایندگان فعلی مستفیذ شدند؛ ولی نباید در جوی که در تبلیغات ساخته ایم گیر کینم. این جملات مال دوره تبلیغات بود تا نمایندگان را زمین گیر کنیم و شاید چهار سال بعد با همین نحوه تحلیل، شماها زمین گیر شوید.
7. اینکه می فرمایید: «برخی به آموزش و پرورش به عنوان ابزاری مذهبی می نگرند ولی در کشورهای پیشرفته ابزاری ارزشی است»؛ تشکل مذهبی با تشکل ارزشی چندان تفاوتی نباید داشته باشد. (آموزش و پرورش به عنوان ابزاری در خدمت مذهب یا در خدمت نظام ارزشی).
8. اینکه می فرمایید:«در چارچوب قوانین در راستای حل مشکلات شهرستان حرکت خواهید کرد»، بنده عرض می کنم که ره به جایی نمی برید. چرا که اگر مشکل جامعه ریشه در قانون داشته باشد، بی تعداد قانون و بی تعداد ناظر لازم داریم. ریشه مسائل جامعه در همان است که قریب به اتفاق نامزدها در دوران تبلیغ رعایت نکردند؛ برخی کم و برخی زیاد. 
 
متن پیاده شده از سخنرانی نمایندگان منتخب را در سایت صدای میانه بخوانید
1
2
3
4
1 2 3 4