- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۴/۱۲/۰۹

بیانیه ی شماره ی (2) جمعیت جوانان اصلاح طلب میانه

بیانیه‌ی شماره‌ی (2)

جمعیت جوانان اصلاح‌طلب میانه

با محتسب شهر بگویید که زنهار *** در مجلس ما سنگ میانداز که جام است

بیانیهی شمارهی (2) جمعیت جوانان اصلاحطلب میانهاینک که هفتم اسفند به فرجام رسید و بارقه‌های دیگری از امید در گام دوم، دمیده بر کالبد زمان گشت؛ «جمعیت جوانان اصلاح‌طلب میانه» با تبریک این شکوهِ تماشایی به امّت بیدار میانه پیروزی قاطبه‌ی اصلاح‌طلبان در اقصی نقاط ایران عزیز را حجت موجّه خاتمیِ عزیز در تکرارِ موکّدِ رأی به تمامی افراد هر دو فهرست می‌داند.

اصلاح و صلاح در نگاه ما نه برندی سیاسی که سراپرده‌ای‌ است با گل‌های بی‌نظیر و شکوفه‌هایی شبنم بسته در تلألو رنگ‌های زیبای آفرینش که تا افق‌هایی دور دست گسترانیده شده با چشم اندازی روشن.

نرم و روان چون آب و فایده‌رسان. با زیباترین و پرمعناترین واژه‌های هستی: صلح، دوستی، مهر، صفا، اخوّت عمیق، شادی، امید، عشق، فضیلت، ترجیح خرد جمعی بر تصمیم شخصی، ترجیح منفعت جمع به نفع شخصی، عقل معاش و گردش چرخاب زندگی در کنار دور نیرومند سانتریفیوژها، مهار تورم، خروج از رکود، جامعه‌ی باز، مطبوعات آزاد، تجارت و چرخه‌ی کسب و کار آرام و جافتاده‌ی بنگاه‌ها، اقتصاد آزاد، آزادی، نیکوکاری، حاکمیت قانون، عدالت اجتماعی، نظم خودجوش، بهره‌وری، شایسته‌سالاری، جهانی‌سازی، حریم خصوصی، حقوق شهروندی، کرامت انسانی، هم‌زیستی مسالمت آمیز و سازش عادلانه. تمام آن چیزهایی‌ که در این خیمه می‌گنجد.

چه آرمان دوست‌داشتنی و افق زیبایی!

ما «جمعیت جوانان اصلاح‌طلب میانه» خس و خاشاک این زندگی زیبا و دایره‌ی بی‌کران و پر مهر مینا را مجموعه‌ی بی‌قانونی‌ها، استبداد در رای، عجله در تصمیم، تقدم نفع شخصی و گروهی بر مصالح عمومی، بستن دهان رقیبان و منتقدان، کینه‌ها، انتقام‌جویی‌ها، ارتزاق‌های هزار میلیاردی از تحریم، کاسبی‌های از فتنه، بستن مطبوعات، اختلاس‌های چند صدهزار میلیاری در دوران تصدّی دولت خدمت‌گذار، معاون اولِ در حبس پاک‌دست‌ترین دولت تاریخ، توهم هاله‌ی نور و بازی با اعتقادات میلیون‌ها انسان شریف و نجیب، ادعای رجعت رئیس‌جمهور سوسیالیست ونزوئلا، دروغ، تهمت، تفرقه‌افکنی، فریب‌کاری و تبعیض و خشونت و خشم و نابرابری و نفرت و کبر و غرور وحرص و بخل و حسد می‌دانیم.

اما آن‌چه اکنون نمود یافته است تبلور هر آن‌چه زیبایی است در ضرب‌آهنگ سرانگشت جوهرین مردم ایران سربلند بر برگه‌های سبز و ارغوانی رنگ آراء در گام به گام مسیر اصلاح و صلاح‌جویی.

سر خمِّ می سلامت *** شکند اگر سبویی

این «جمعیت» با تبریک به منتخبین مردم میانه در انتخابات دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی با وجود تمامی نابه‌سامانی‌های پیش آمده چه در روند احراز صلاحیت‌ها و چه در مسیر تمرین تشکل و تجربه‌ی عقل سیاسیِ «شورای اصلاح‌طلبان میانه»، پیروزی غالب لیست امید را در سایر نقاط ایران عزیز به فال نیک گرفته و اوج هم‌دلی و هم‌زبانی با دولت را که بن‌مایه‌ی منویات مقام عظمای رهبری در سال جاری است از منتخبین ملت مطالبه دارد. دولتی که برای تحمل سنگینی بار خود تنها و تنها به خدا پناه برد؛ «بگذاریم که سینه‌ها از کینه‌ها پاک شود. بگذاریم که آشتی جای قهر و دوستی جای دشمنی بنشیند، بگذاریم که اسلام با چهره رحمانی‌اش، ایران با چهره عقلانی‌اش، انقلاب با چهره انسانی‌اش و نظام با چهره عاطفی‌اش هم‌چنان حماسه بیافریند.»

فرهنگ غنی، پاک و بی‌‌آلایش مردم دامنه‌های قافلان در بیشترین تعداد آرای آنان نشان داد که پول می‌تواند به عنوان متاعی بی‌ارزش از مسیر دموکراسی کنار زده شود و رأی پاک «نه»ای بزرگ باشد بر مال‌دارانی که با خیالی باطل نظری سو و غارت‌گرانه به آرا و نظرات مردم این خطه دارند.

شهر برج و بارو نیست *** قلب‌های نازک تپنده است

ما بر این باوریم که احساسات پاک و دریای پر تلاطم قلب‌های این مردم نازنین، شادی و اندوه‌زدایی از دل‌های رئوف، حل و فصل بی‌کاری و رفع موانع ازدواج جوانانشان را می‌طلبد و نمی، آرامش.

در پایان «جمعیت جوانان اصلاح‌طلب میانه»، با افتخار «دو هفته‌نامه‌ی قافلان» را با مجموعه‌ای بی‌نظیر از مدیران و خبرگان «سنگر رسانه» به عنوان ارگان خبری خود معرفی می‌نماید.

اگرت هوای کام است بشتاب نیم گام است *** ستم  فراق   تا  کی  ز پی  وصال   برخیز

تو اگر دوام خواهی  ز وفا بنوش  جامی *** بشکوۀ عشق و مستی نرسد زوال  برخیز

8/12/1394

1
1