- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۴/۱۲/۰۸

مهربانترین و با انصاف ترین فرد روی زمین

یک نفر هستم.با ایده های درونی ویژه و حق بین،دورنگ نیستم و رنگ شدن در وجودم امکان ندارد.هر چند عهد بسته بودم از سیاست بدور باشم.اما حضور یکی از عزیزانم این عهدم رامتزلزل کرد.برایم اصولگرا و اصلاح طلب فرق نمی کند.کسی که درست کار کند و از غرور و تکبر دور باشد. بدون چشم داشتی نوکری اورا می کنم و بر عکس،اگر خلافی سرزند.از آخرین اندوخته ام مایه می گذرم.برایم فرقی نمی کند.کی باشد.هر چند اصولگرایی را بیشتر به قداست انسانی نزدیک می بینم.

هنوز یک روز نگذشته است.بعضی ها ادعای خدایی می کنند.اما نمی دانند.بزرگتر از آنها ،چون با غرور همراه شدند.در گنج دیواری سربه زیر و گردن کج  ،عرض ادب می کنند.اگر چنین روزشان را پیش بینی می کردند.که روزی خواهند افتاد.مهربانترین و با انصاف ترین فرد روی زمین می شدند و با غرور و تکبر می جنگیدند.

این کاروان چون در میدان تجربه جدید وارد شده است.حتما با کوتاهی هاو غرورهایی همراه خواهد بود.انتظار داریم از گذر زمان عبرت بگیرند.تا مبادا در چالش گذر زمان گنج خلوتی گردنی کج کنند.هر چه بوده است.این لطف خدایی بوده است.از این لطف بهترین استفاده را بکنید.تا مبادا یک روزی که این مردم به شما عزت دادند.دوباره این امانت را پس بگیرند.

1
1