- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۴/۱۲/۰۷

پیام امام جمعه میانه در خصوص انتخابات امروز

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه میانه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این عید بزرگ که صحنه حماسه سازی ملت ولایتمدار و فهیم ایران اسلامی است را به تمامی همشهریان عزیزم تبریک عرض می کنم و امیدوارم همانند عید اول، راهپیمایی 22 بهمن، با حضور دشمن شکن خود با آرمان های امام و شهیدان تجدید میثاق نمایند.

در اینجا لازم می دانم از تمامی اقشار مختلف مردم، کاندیداهای محترم و هواداران آنان و تمامی دستگاههای مجری این انتخابات تقدیر و تشکر نمایم و به تمامی کاندیداهای محترم و هوادارانشان سفارش می کنم که بعد از فضای رقابتی، در ایجاد فضای رفاقتی که در سایه آن شاهد همدلی و همزبانی بیشتر خواهیم بود تلاش نموده و از هرگونه تحریک عواطف مردم و ایجاد اختلاف پرهیز نمایند.

همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که نتیجه انتخابات هرچه باشد از آن تمکین نموده و به قانون و نهادهای قانونی احترام بگذاریم.

در پایان لازم می دانم به عزیزانی که احتمالا اکثریت آراء را کسب خواهند نمود یادآوری کنم، این عزیزان، نماینده همه مردم شهرستان خواهند بود، چه آنان که به او رأی داده اند و چه کسانی که گزینه دیگری را انتخاب کرده باشند، پس باید پاسخگوی انتظارات تمامی همشهریان خود باشند و در راستای اعتلا و پیشرفت کشور عزیزمان و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با به کارگیری توصیه های ایشان، بکوشند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حجت الاسلام والمسلمین حامدی

امام جمعه شهرستان میانه

 

 
1
1