- ارسال کننده: شازده_کوچولو تاریخ: ۹۴/۱۲/۰۷

بمب ساعتی

بالاخره روز پرتب و تاب انتخابات هم رسید و از لحظه بازکردن درب شعب اخذ رای مردم پای صندوق های رای حاضر شدند.کسانی که حامی نظام ، امنیت کشور  و رهبری هستند و همیشه از زمان انقلاب در بدترین شرایط و بحران ها همبستگی و عزم ملی خود را نشان داده اند.

از اولین لحظات هم پای صندوق های رای هیجان و شوری برپاست و هم بیرون شعب.

باز هم برخی افراد سنت شکنی نکرده و به خود زحمت داده و بیرون شعب به صورت نمادی از سرو ایستاده و گهگدار از افراد رهگذر می پرسند « کیمه رای وراجاغسان ؟» (به کی رای میدی ؟)

کسانی که در 364 روز سال به کسی سلام نمی دهند ، افراد مسن را چغندر حساب نمی کنند و پشیزی احترام برایشان نمی گذارند در این روز توبه کرده و احساس ندامت می کنند و چون می توانند همه ی آنها و یا حداکثر آنها را در ورودی شعب اخذ رای دیده و حلالیت بطلبند و برای جبران و صرف کمک به آنها مشاوره رایگان داده و کاغذی از جیب درمی آورند و می گویند « بنا رای ور » (به این رای بده)

خدای را شاکرم که قانون شکنی را از دیدگان من نگرفته و در تمامی روزهای سال شاهد آن هستم. کاش میشد این افراد را هم مانند کاندیداهای محترم قرنطینه کرد ولی حیف.

کاش میشد سطح سواد و اگاهی افراد به جایی می رسید که دیگر کسی نمی توانست نظر خودش را به کسی تحمیل کند.

امروز مانند روزهای قبل خواهد گذشت و نهایتا فردا صبح که بیدار شویم از نتایج مطلع خواهیم شد.بیایید کمی آرام و کمی هم باکلاس نشسته و چای و قهوه ی خود را بنوشیم و به دور از این هیاهو روزمان را سپری کنیم.

ما که همیشه و از عمق وجودمان به خدا و دعا کردن اعتقاد داریم این بار هم با دعای اینکه خدا بهترین و اصلح ترین را برگزیند وظیفه ی خود را تکمیل کنیم.

بیایید با این کارهای حقیر قانون را نشکنیم و قانون شکنی را تمرین نکنیم. بیایید با پایبندی به قانون مقدس جمهوری اسلامی ایران به کسانی که قدرت بالاتری دارند حتی فکر قانون شکنی را ندهیم. ما پایبند به قانون و همانند نمایندگان ناظر بر قانون خواهیم بود.

1
1