- ارسال کننده: شازده_کوچولو تاریخ: ۹۴/۱۲/۰۶

راند آخر

امروز روز جمع بندی و تصمیم گیریست .زمان تصمیم گیری برای  اون دسته از افرادی که حق رای  وهمچنین  قصد شرکت در انتخابات را دارند.


اول از هر چیزی از همه کسانی که حق رای دارند بخواهم حتما حتما حتما در انتخابات شرکت کنند و آینده ی خودشان را خودشان بسازند و هم اینکه  با این کار ارزش و اهمیت وجود خودشان را نشان داده و اثبات کنند. هر انسانی در عالم هستی مهم و تاثیرگذار است پس با شرکت در انتخابات بگویید من هستم ، من مهمم و من آینده ی خودم را خودم خواهم ساخت. اگر تو تصمیم نگیری ، دیگری برای تو تصمیم خواهد گرفت.


هر چند جمع کثیری از افراد به جمع بندی نهایی رسیده اند و رای هایشان مشخص است ولی باز هم نمی توان با قاطعیت گفت چون تا لحظه ی انداختن رای داخل صندوق هنوز چیزی مشخص نیست.


معلوم نیست فرد نظرش عوض شود و یا به طریق و شگردهایی که تا حالا دیده ایم نظرها تغییر خواهد کرد .
از تخریب های روز قبل انتخابات تا شایعات روز انتخابات مبنی بر انصراف یکی  کاندیدایها !!! از اینکه فلان کاندیدا انتخاب شد و بالاترین رای رو تا الان اورده !!!! از شایعات اینکه تو فلان روستا یا فلان محله چند صد نفر از هوادارا اجتماع کردن تا جشن پیروزی بگیرند !!!


از شگردهای دیگه که مخصوص آن دسته از عزیزانمان هست که سواد خواندن و نوشتن ندارند . از دادن کاغذهای حاوی اسم کاندید مورد نظرشان یا  اینکه منت برسرشان نهاده و خودشان اسم کاندید مورد نظرشان را در برگه رای بنویسند!!!!


از کلی شگرد و ترفندهایی که بوی تقلب ، قانون شکنی ، ترس و شکست می دهد.
کاندیدایی که مباحث مورد نظر خود را در ایام قبل شروع تبلیغات رسمی و ایام تبلیغات رسمی ابراز داشته ولی باز راضی نیست و حاضر است دست به هرکاری بزند. یک ضرب المثلی هست که می گوید « یمه نن دویمادون ، یالاماخ نان دویاجاخسان !!؟» (با خوردن سیر نشدی با لیس زدن میخوای سیر شی ؟!!!)


در این مطلب و سه مطالب قبلی تنها وجه مشترک حرف هایم قانون و احترام و پایبندی به قانون بود.


از کاندیداهای محترم و هواداران عزیزشان عاجزانه تقاضا دارم پایبند به قانون باشند. وقتی ایشان و یا خودمان دست به قانون شکنی می زنیم چه انتظاری از ایشان داریم تا به بهترین وجه قانونگذاری کرده و نظارت بر آن داشته باشد.
کسی که با قانون شکنی خود و هوادارانش انتخاب شود این کار را انجام خواهد داد !!؟


کاندیدای محترم و هوداران عزیزشان بیایید راند آخر را به خود مردم واگذار کرده  و به شعورشان احترام بگذارید. با رعایت قانون دیگران را هم به پایبندی به قانون دعوت کنید و صبر پیشه کنید و منتظر نتیجه ی زحمات خود باشید که همانا خداوند صابران را دوست دارد.

1
1