- ارسال کننده: شازده_کوچولو تاریخ: ۹۴/۱۲/۰۵

جلوه ی شهر ، بی معناترین بی معناها

صبح که از خواب بیدار می شویم و روزمان از نو شروع شده و کارمان را  از سر می گیریم، با پا نهادن به کوچه و خیابان چنان شوکه می شویم انگار نصف شب آدم فضایی هاخانه مان را از مکانی به مکانی دیگر متقل کرده اند.

زمان انتخابات که شروع می شود ویروس  آلودگی بصری هم شهرمان را فرا می گیرد. هرروز پوستر و عکس های کاندیداهای مختلف به درو دیوار خانه و مغازه های مردم چسبانده می شود. بعضی وقت ها چسبانان محترم چنان ارادتی به برخی از همشهریان عزیز دارند که حتی به کرکره ی مغازه هم رحم نمی کنند.

امروز که آخرین روز تبلیغات قانونی است به جای آن که مانند پشت کنکوری ها از درس خواندن دست بکشند و اندکی به خود استراحت دهند تا نتیجه ی تلاش هایشان !!! را ببینند ، بیشتر از هر روز دیگر به تکاپو افتاده و چون میدانند فردا روز سخت رفتگران محترم و زحمتکش خواهد بود برای کندن پوستر و عکس ها ، برای راحتی حال آنها پوستر های خیلی بزرگ و خیلی بالاتر با کمک چوب دستی به دیوارها می چسبانند تا کلا مامورین شهرداری بیخیال و ناامید از امحای آنها شوند.

مسئله مهم همیشه قانون و احترام به قانون که آن متقابلا احترام به مردم است. کسانی که به زیبایی شهر ، نگاه های مردم ، به قانون انتخابات و نوع تبلیغات احترام نمی گذارند چگونه آنها خود را لایق  برای مسئولیت قانون گذاری و خدمت به مردم  می دانند!!!

چگونه می شود که قانون گریزی را برای قانون گذاری انتخاب کرد !!!! با چه عقل ، منطق و شعوری همخوانی می کند !!!؟

این دوره هم که گذشت ولی بیایید در آینده و کسانی که می خواهند کاندید شوند به نگاه های مردم و جلوه ی شهری که میخواهند از حق آن دفاع کنند احترام بگذارند و در این دوره از تاریخ با روش های صحیح تر و کاربردتر مانند رسانه ، اینترنت ، کلیپ های تبلیغاتی و ... که در تمام دنیا مرسوم و جا افتاده است خود و سوابق و عملکردشان را به مردم بشناسانند.

 

1
1