- ارسال کننده: عصر میانه تاریخ: ۹۴/۱۲/۰۴

چهارمین روزسخنرانی دکتر حافظ شورچی و استقبال کم سابقه مردم شریف

دکتر حافظ شورچی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موردحمایت اصلاحطلبان کشور در میان استقبال گسترده مردم درچهارمین روز قانونی تبلیغات در جلسه سخنرانی مسجدحضرت رقیه (س)، حضرت سیدالشهدا (ع) و حضرت ولیعصر(ع) در جمع مردم میانه بر احیای وحدت از دست رفته در شهرستان میانه تاکید کرد.

رسالت امروز نمایندگان مجلس باید حل مشکلات معیشتی مردم و مقابله با رانت ها و فساد باشد. حمایت رهبری از جناب دکتر ظریف و برجام سبب لغو تحریم های ظالمانه علیه ایران شد که نمونه بارز موفقیت دولت تدبیر و امید است. نمی توان با حصار کشیدن به دور خود به موفقیت رسید.

امروز امید و آرزوی مردم به دولت است که نباید این امید را ناامید کرد. نماینده مجلس نباید دچار روزمرگی شده و پای ثابت مجالس ترحیم شود. از جمله وظایف مجلس باید جلوگیری از ریخت و پاش باشد.

بها دادن به به طبقات متوسط جامعه امروز خواسته این قشر می باشد و باید نباید به آن بی اعتنا بود. سیستم اقتصادی نیاز به اصلاح می باشد تا مشکل  معیشت مردم حل شود. از ظرفیت گردشگری میانه در جهت حل مشکل بیکاری استفاده بالقوه خواهم کرد تا دیگر جوانان میانه آواره شهر غریب نباشند.

ففف

ففف

غغغغ

333

333

333

ففف

فففف

666

7777

 

1
1