- ارسال کننده: شازده_کوچولو تاریخ: ۹۴/۱۲/۰۴

به من رای دهید...!

مطمعنا کمتر کسی را می توان پیدا کرد که مشکلات حال حاظر کشور و شهرستان میانه را نداند.

مشکل جوانان ( اشتغال ، مسکن ، ازدواج  ، ...) مشکل پدیده های اجتماعی ( طلاق ، اعتیاد ، ...) مشکل بیماران صعب العلاج , مشکل روستائیان ، مشکل تحصیلی ، مشکل همه شهروندان در بعد زیرساخت شهری و به جرات می توان گفت صدها مشکل ریز و درشت دیگر

در بین این همه مشکلات افرادی از جنس خودمان با احساس مسئولیت !! پا به عرصه ی حل و مقابله و خدمت به مردم  (کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی ) می نهند . 

این ورود و این احساس مسئولیت قابل ستایش است ولی با کمی تفکر میفهمیم گاهی اوقات و در مواردی همین ورود به این عرضه خود مشکلی بر مشکلات مردم می افزاید.

کسانی که فقط بر پایه ی شناخت مشکلات و احساس مسئولیت وارد عرصه ی رقابت می شوند ولی کمی با خود خلوت کرده اند که آیا من با دانش (تحصیلات ) ، سوابق و عملکرد مرتبط با این مشکلات وارد عرصه شده ام ؟ آیا من واقعا توانایی حل این مشکلات را دارم ؟ 

بعضی از دلسوزان این شهر نه تنها گره از مشکل شهر باز نمی کنند که هیچ بلکه با ورود به این عرصه باعث پراکندگی آرای مردم شده و گاها حتی باعث تفرقه بین آنها و هواداران سایر کاندیداها می شوند. گاها احساس مسئولیت آنها بیش از اندازه خروشان شده و حس خدمت به مردم آنها را به رفتارهای غیرحرفه ای  و دور از انسانیت ( شایعه سازی ، تهمت ، افترا و ...) وادار می سازد.

بعضی از این دلسوزان هم آتش به مال و دارایی خود می زنند تا به جایگاه نوکری مردم نائل آیند !!!

اگر نیت همه ی کسانی را که وارد عرصه انتخابات شده اند را خیر و خدایی بدانیم تنها یک مسئله قابل پرسش است که آیا واقعا شما توانایی این کار را دارید ؟ اگر جواب شما در خلوت خودتان و پیشگاه خداوند منفی باشد مطمعنا گناه شما قابل بخشش نیست و خیانتی بزرگ کرده اید در حق همه کسایی که به شما رای دادند ولی به  اصلح تر از شما نه.

فریب مردم فقط دروغ گفتن به آنها و برعکس جلوه دادن حقیقت نیست بلکه هم اکنون دروغ در کالبد اغراق و بزرگ کردن حقیقتی کوچک و همسان کردن آن با حقیقتی بزرگ است.

به کسانی که توانایی حل مشکلات در این بعد و در سمت نمایندگی مجلس نیستند رای ندهیم . باشد که هر شخص در جایگاه واقعی و مناسب خود و در حد و توان خود گره از مشکلات مردم باز کند که خدمت به مردم از بزرگترین عبادت هاست.

1
1