- ارسال کننده: عصر میانه تاریخ: ۹۴/۱۲/۰۱

استقبال باشکوه مردم در دومین روز جلسات سخنرانی دکترحافظ شورچی

 

لزوم مدیریت صحیح منابع و نیروی انسانی

پایگاه تحلیلی خبری عصرمیانه-دکترشورچی با اشاره به تفکر اصلاح طلبی یعنی دفاع از حق و حقوق مردم  و اجرای قانون اساسی که ثمره خون شهداست ، گفت: از آقای مهدیخانی که بخاطر پیروزی این تفکر اصلاح طلبی انصراف دادند تقدیر و تشکر می شود و باید این تفکرات در حوزه سیاسی دوباره نشان داده شود. همین تفکر باعث شد که در سال ۹۲ دکتر عارف از انتخابات انصراف دادند و  باعث به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شد که موفق به  لغو تحریم ها شد.

ایشان افزودند : افتخار میکنم که این تفکراصلاح طلبی از بنده حمایت میکند و از علاقه و حمایت مردم از بنده و  تمامی حزبهایی که از من حمایت کرده اند تشکر میکنم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود:همچنین مسئولیت سنگینی بر دوشم احساس میکنم که وارد این عرصه شده ام . بعنوان شخصی که مطالعاتم جامعه شناسی سیاسی می باشد، هرموقع مشارکت مردم کم بوده مجلسی همانند مجلس فعلی شکل گرفته است که درمقابل مذاکرات هسته ای مقابله می کردند و گذشته را تطهیر میکردند.

دکترشورچی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور پرشور مردم  در انتخابات و  در سایه توافقات هسته ای مشکلات جامعه حل شود.

 http://asre/?p=4739

ooo

ppp

ppp

ppp

 

 

 

مردم امروز تشنه صداقت هستند

دکتر حافظ شورچی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  مورد حمایت حزب مردم سالاری کشور ، در دومین روز قانونی تبلیغات در جلسه سخنرانی مسجدامام رضاشهراچاچی بر حل مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

افتخار می کنم دوران کودکی خود در این شهرزیبا سپری کرده ام و در میان مردم باصفای آچاچی زندگی کرده ام. مردمان اچاچی نمونه ایده آل وفاداری و متانت هستند.از حمایت مردم اچاچی تشکر میکنم.آچاچی نگین شهرستان میانه می باشد و تلاش خواهیم کرد آچاچی را بعنوان دروازه زیبای آذربایجان به کشور بشناسانیم.

مردم امروز تشنه صداقت هستند و وکیلم مردم باید نهایت صداقت تا بتواند از حقوق مردم دفاع کند.نماینده نباید جایگاه نمایندگی را با دادن وعده های دروغ به خطر بیاندازد. دفاع از حق و حقوق کشاورزی و حل مشکل بیمه کشاورزان باید در اولویت قرار گیرد. بیکاری و مشکل اعتیاد بعنوان مشکلات روز میانه باید با ایجاد شغل حل شود.

 

ppp

 iii

مشکل اصلی امروز عدم تولیدفکر است

دکتر حافظ شورچی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  مورد حمایت خانه کشاورز کشور ، در دومین روز قانونی تبلیغات در جلسه سخنرانی مسجد حاج علی اکبر بر  دفاع از حقوق قشر محروم تاکید کرد.

فعالان سیاسی باید از شخصیت سیاسی ائمه و امامان معصوم الگوبرداری کنند و مشکل اصلی امروز عدم تولید فکر است. امام علی (ع)  بعنوای الگوی کامل دفاع از حقوق مردم  باید سرمشق شخصیت های سیاسی قرار گیرد. نباید به هرقیمت قدرت را بدست آورد. مبادا بخاطر قدرت بر آتش اختلافات بیافزاییم . حرکات اخلاق مدارانه در حوزه سیاست کم شده و چه اندازه دروغ در دوره قبل افزایش داشت.  اصلاح طلبی یک تفکر است که در صدد اصلاح چهارچوب سیاسی و اقتصادی و دفاع از قشر محروم با شعار امید و ارامش و رونق اقتصادی با شرکت پرشور مردم در انتخابات اتفاق می افتد.

 

iiii[000[000

ppp

 

چه کسی جوابگوی چندهزار بیکار در میانه است؟

دکتر حافظ شورچی  در میان استقبال گسترده مردم در دومین روز قانونی تبلیغات در جلسه سخنرانی مسجد زین العابدین شرکت کرد.

 با استفاده از ظرفیت های پنهان و منابع خدادای باید مشکل بیکاری ریشه کن شود. اشخاصی که باید جوابگوی این بیکاری باشند چرا بفکر جوانان نیستند ، با افزایش بیکاری سن ازدواج بالا می رود و متاسفانه رتبه سوم اعتیاد در استان برای میانه می شود. مهمترین دغدغه امروز مردم  مشکلات اقتصادی است که هیچ کشوری با حصار ایجاد کردن در اطراف خود نمی تواند مشکلاتش را حل کند. خداوند نیز در قران می فرماید سرنوشت هیچ قوی تغییر نمی یابد مگر اینکه خود بخواهند. با حضئر پرشور در انتخابات آینده بهتری برای شهرمان رقم بزنیم که تتا مبادا گذشته تکرار شود.

tttt

iii

 

1
1