- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۱۱/۲۹

امحا تبلیغات غیرقانونی نامزدهای انتخاباتی در اولین روز توسط شهرداری میانه ! + تصاویر

با تخلفات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات به سرعت برخورد می شود

گروه امحاء تبلیغات غیرقانونی در شهرداری میانه تشکیل شده و در حالت آماده باش به سر می برد و به محض دریافت دستور از نهادهای نظارتی و اجرایی وارد عمل می شود.

در اولین روز از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و با نمایان شدن اولین نشانه های بداخلاقی های تبلیغاتی بلافاصله گروه امحاء وارد عمل شده و اقلام تبلیغاتی نصب شده در محل های غیر مجاز را جمع آوری نمود.

برخی تخلفات تبلیغاتی در حالی صورت می گیرد که شهرداری میانه جایگاه های مناسب و به تعداد کافی در تمام نقاط شهر برای نصب پوسترها و آگهی های تبلیغاتی نامزدها مهیا نموده و قبل از آغاز مهلت تبلیغات برپا کرده است.

شهردار میانه هم در اقدامی تعامل گرایانه دو روز مانده به آغاز تبلیغات با دعوت از مسئولیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات و تشکیل جلسه هماهنگی، از آن ها برای رعایت حقوق شهروندان و خودداری از وارد آوردن خسارت به منظر شهری قول اخلاقی گرفته بود.

در این جلسه که تقریباً همه نامزدها در آن نماینده داشتند مقرر شده بود ستادهای تبلیغاتی غیر از بیلبوردهای ایجاد شده توسط شهرداری و برخی محل های مجاز دیگر از نصب پوستر و آگهی در سایر اماکی، دیوارها و تاسیسات شهری خودداری نمایند.

تصاویر:

 

entekhabat (24) entekhabat (25) entekhabat (27) entekhabat (26)  entekhabat (23) entekhabat (22)  entekhabat (14) entekhabat (15) entekhabat (16) entekhabat (17) entekhabat (18) entekhabat (19) entekhabat (20) entekhabat (13) entekhabat (12) entekhabat (11) entekhabat (10) entekhabat (9) entekhabat (8) entekhabat (7) entekhabat (1) entekhabat (2) entekhabat (3) entekhabat (4) entekhabat (5) entekhabat (6)

entekhabat (21)

1
1