- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۴/۱۱/۲۷

اصولگرا بودن به شعار نیست مرد عمل می خواهد

دور زدن مردی که همیشه در برابر زور و ثروت با سه خصوصیت ویژه ایمان و صداقت و باور محکم  ایستاده است ،حرکتی از نشانه ضعف معماران گروهی در افکار عمومی است.در این چند مدت گروهی با تکیه بر موقعیت و توان مالی خود سعی داشتند.معمار اصولگرای میانه را از دور انتخابات حذف کنند.اما تلاششان بیهوده ماند.تا به راهی دیگر متوسل شوند.

در این مدت افکار عمومی با قبول موقعیت های ویژه حاج حسین ابوالقاسم زاده یک موقعیت خطرناک را برای گروه مقابل ایجاد کرده بود.لذا به هر حربه ای متوسل شدند.تا اورا از دور خارج کنند.اما موفق نشدند.لذا در برنامه ای جدید ،تلاش دارند.با حربه ای جدید این فشار افکار عمومی را بیشتر کنند.تا آهسته اورا کنار بزنند.

احترام و حرمت این شاخص حتی با زیر پا نهادن ارزشهای اخلاقی استاد،تقریبا یک نوع حرکت نسنجیده در مقابل بزرگ مرد میانه ای است.اما آگاهی مردم به حدی است.که خود تمییز صداقت یک راه را تشخیص خواهند داد.

هر چند با توجه به شرایط روز و وجود این بزرگوار،فلسفه این ترفندبرای توده های مردم روشن شده هست.تا همچنان با این توده مردم و با شهامت و جسارتش خط شکن تاریخ میانه لقب خواهد گرفت.چرا که این حرکت نشانه ضعف و عدم پذیرش افکار عمومی و متوسل شدن به یک روش نا بخردانه ای است.که هیچوقت مردان مرد تاریخ ایستادگی و مقاومت را از پای در نخواهد آورد.

گذشت زمان کار خود را به مهربانی انجام خواهد داد

1
1