- ارسال کننده: زینب یعقوبی تاریخ: ۹۴/۱۱/۲۶

نامه (درخواست رسیدگی به مشکلات روستای کسلان از مسئولین زیربط)

بسمه تعالی

با سلام و احترام

درخواست رسیدگی به مشکلات روستای کسلان از مسئولین زیربط

بدینوسیله به استحضار میرسانم اینجانب  زینب یعقوبی کسلانی  فارغ التحصیل مقطع (کاردانی رشته مهندسی بهداشت محیط و کارشناسی مهندسی فناوری محیط زیست ) تقاضای رسیدگی هر چه سریع تر مسئولین مربوطه به مشکلات روستای کسلان که در ادامه مطلب ذکر شده هستم.

به امید آنکه بتوانیم با کمک شما مسئولین عزیز گامی هرچند کوچک در بهبود این روستا انجام داده شود.

در حالی که ما کسلانی های مقیم شهرهای دیگر در سال  چند بار به این روستا سر بزنیم،اما شاهد مشکلاتی هستیم که واقعا درد اور هست با وجود پیگیری های انجام شده اما هنوز هم به قوه خود باقی مانده و کاری از پیش نبرده و با توجه به این مشکلات برای افرادی که هنوز در روستا زندگی میکنند چاره ایی باید اندیشید . البته  این درخواست نه تنها من بلکه خواسته تمام اهالی روستای کسلان برای داشتن یه محیط سالم و شاد برای زندگی در این روستا میباشد.

به نوبه خودم با توجه به رشته ای که تحصیل کردم  و فعالیت هایی که در انجمن مردمی رفتگران طبیعت انجام میدهیم وظیفه خود دانسته و به شورا های محترم این روستا هم گوش زدهایی در مورد این مشکلات  کردم اما جوابی که شنیدم من رو وادار کرد که مطلبی با این عنوان در سایت گذاشته تا حداقل مسئولین رو با وقایع و اوضاع بدی که این روستا با اون طی سال های اخیر روبه رو هست اطلاع داده و برای این مشکلات تمدیداتی رو اتخاذ کنن.

پیرو سخنان مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۳۷۰ فرمودند: در نظام اسلامی، اگرچه رسم و سنت انتقاد و نصیحت مشفقانه به مسئولین، یکی از مواهب الهی و مفاخر اسلامی و مایه رشد و ارتقاء و پیشرفت امور و مصداق بارز امر به معروف است و باید در جامعه بماند و توسعه و کیفیت یابد ولی مخلوط کردن این کار مستحسن و لازم با اشاعه روحیه بدبینی و سوءظن به کارگزاران اصلی کشور و بدگویی از آنان که به تضعیف روحیه یا تضعیف جایگاه آنان بیانجامد، خطایی بزرگ و خیانت‌آمیز خواهد بود. 
اگر کسانی با گفتن و نوشتن یا رفتار متعمدانه خود بذر شک و تردید نسبت به مسئولان بلندپایه کشور را در دل‌ها بیفشانند و فضا و افق را تیره و یأس‌آور جلوه دهند، با هیچ توجیه و بیانی نمی‌توان آن‌ها را خدمتگزار و خیرخواه به حساب آورد. این کار در کشور ما که از نظامی اسلامی و انقلابی و مسئولانی کاملاً مردمی و ملتی با اخلاص و فداکار و صمیمیتی بی‌نظیر میان مردم و مسئولان و استعداد و ظرفیتی درخشان برای کار و پیشرفت و حیثیتی برجسته در جهان و میان ملت‌های عالم برخوردار است، بی‌شک ضربه به آینده کشور و خیانت به آرمان‌های انقلاب محسوب می‌شود و گناهی نابخشودنی است.

بنده به هیچ عنوان نمیخواهم انتقاد بی جا یا موضوعی رو بیان کنم که باعث شک یا تردیدی شود پس این مطب رو فقط برای توسعه روستای کسلان گذاشته و امیدوارم که مورد بحث قرار گرفته شود .

بنده در سال 7/9/91 مطلبی با عنوان کسلانیم در همین سایت گذاشتم و به معرفی این روستا و تاریخچه آن پرداختم ،یک سری هم عکسهایی از طبیعت بکر آن گذاشتم اون زمان از گذاشتن این مطلب هدفی داشتم و هدفم شناساندن این روستا به بقیه بود که حدود 12864 نفر بازدید کننده داشته  و حال میخوام بگم متاسفانه این روستا با تمام زیبایی خدایی آن آرام آرام به سمت یه مرگ زیست محیطی میرود و اگه از الان جلوی آن گرفته نشود باعث نابودیه آن میشویم .

در پیوست های این نامه به مسئولین که در سه پیوست جداگانه و مطالب اون به مشکلاتی که گفته شده میپردازیم به دلیل طولانی بودن این موضوع ارائه شده از پیوست های جداگانه استفاده میکنم که مطلب و موضوع گفته شده خارج از حوصله دوستان نباشد

پیوست 1- آب  (شرب و آشامیدنی و ابیاری )

پیوست 2- پسماند یا همان زباله

پیوست 3- بهداشت

1
2
1 2