- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۱۱/۲۵

جوابی کوتاه به آقای مهدی عزیزی، با اجازه خود ایشان

جوابی کوتاه به آقای مهدی عزیزی، با اجازه خود ایشان
(1)اینکه می فرمایید همه نامزدها از فیلتر شورای نگهبان رد شده اند و به اسلام و قرآن اعتقاد دارند و انتخاب حزبی همان نتیجه انتخاب نامزدها بر مبنای ارزش های قرآنی را می تواند داشته باشد؛ غلط است.
چون ما مسلمان هستیم و اسلام با مسلمانی فرق می کند. مسلمان در حد درکش از اسلام به به آموزه های آن اقدام می کند. مطمئنا درک از اسلام نامزدها هم متفاوت و در نتیجه عملکرد متفاوتی را بر مبنای درک متفاوت از اسلام محقق می کنند. لذا انتخاب بر مبنای آموزه های قرآنی که در متن اصلی تشریح شده، بهتر از انتخاب بر مبنای اعلام نامزدها مبنی بر اینکه جزء کدام حزب هستند می تواند نتیجه دهد.
(2) در مورد اینکه فرمودید چه ربطی بین کمک به نیازمندان و انتخابات وجود دارد؛ لازم است عرض کنم بنده در متنم چنین ارتباط و توضیح دهندگی را برقرار نکرده ام. گفته ام قرآن زمینه های خرج و هزینه کرد هر مسلمانی را ارائه داده است. عوض برپایی سه ستاد تبلیغاتی می توان دو یا یک ستاد برپا کرد. چرا که اسلام اجازه هر نوع مالکیت در اموال را به شهروندان نمی دهد. مسلمان نمی تواند مالش را به هر طرقی که دلش خواست خرج کند. مالکیت در اسلام مشروط است...
(3) اینکه می فرمایید همه نامزدها اعتقاد به عدالت دارند؛ باید گفت که مشکل جامعه اسلامی این است که فکر می کنیم در حد نظریه پردازی در حوزه عدالت به قدر کفاف وارد شده ایم و صرفا در عمل کم گذاشته ایم. این در حالی است که متاسفانه مشکل ما در حوزه نظریه پردازی در حوزه عدالت همچنان به قوت خود باقی است. رویه های پیگیری عدالت مطرح است. برخی تحقق عدالت را در یک نوعی از خصوصی سازی و دیگری در نوع و روشی دیگر از خصوصی سازی دنبال می کنند. ما باید از اندیشه نامزدها آگاه باشیم تا رأی موثر بدهیم و تضمین کنیم اینده را. متاسفانه هر درخواستی برای شناخت از نامزدها، با انگ نخریب و جاسوی خاموش می شود؛ چون نامزد توان جوابگویی به پرسش را ندارد.
برای اینکه خواننده خسته نشود به گزینه های دیگر نمی پردازم.
و ...
 
1
2
1 2