- ارسال کننده: رضا صیامی تاریخ: ۹۴/۱۱/۲۴

شناخت کاندیداهای نمایندگی مجلس با یک سوال

مدتی بود که دنبال راهی بودم که بتوانم کاندیداهای محترم نمایندگی مجلس شورای اسلامی را بهتر بشناسم و به دوستان خود هم بشناسانم. راههای فراوانی وجود دارد از جمله بررسی سوابق، شرکت در جلسات و سخنرانی ها و ...

اما همه اینها وقت فراوان می خواهد و مسلما بررسی سوابق و استماع سخنرانی های همه کاندیداها برای بیشتر رای دهندگان عملا امکان پذیر نیست، تصمیم گرفتم که با طرح سوال واحد از همه کاندیداهای محترم و انتشار پاسخ ها گامی در جهت معرفی آنها بردارم و فرصتی در اختیار همشهریانم قرار دهم که بتوانند افکار و توانایی های نامزدهای محترم نمایندگی را با هم مقایسه نموده و با تطبیق سایر پارامترهای مد نظرشان به یک انتخاب اصلح برسند.

گام اول در این میان طرح سوال بود که بتواند جامعیت داشته باشد و بهتر بتواند افکار و طرز تفکر فرد پاسخگو را نسبت به تکریم انسانیت و حقوق انسانها که در راس ادعای خدمت به مردم هست را نشان دهد.

سوال آماده شد. گام دوم رساندن سوال به همه کاندیداها است تا حقی از هیچ یک از نامزدهای محترم ضایع نگردد و همه بتوانند از این امکان بهره برداری کنند. حالا اگر خودشان نخواهند به سوال جواب بدهند، مسئله دیگری است. برای رساندن سوال به همه کاندیداها استفاده از ابزارهای دیجیتال و شبکه های اجتماعی بهترین گزینه بود. اما یافتن آدرس همه کاندیداها در دنیای مجازی خود داستانی است.

از 20 کاندیدایی که تاکنون تایید شده اند، سوال تاکنون به 14 نفر ارسال شده که اطلاع رسانی به نحو زیر بوده است:

ایمیل: آقایان حسنعلی قنبری ممان، مظفر اجلی، حافظ شورچی، رضا ملکی و یعقوب شیویاری

پیام رسان تلگرام: آقایان حسین ابوالقاسم زاده، محمدحسین بهبودی، سید بهلول حسینی، اسماعیل حیدری آزاد، مجید سلیمی، قهرمان مهدیخانی و فردین فرمند

سایت شخصی(بخش تماس و پیام): آقایان محمدرضا حاجی اصغری و رضا ملکی

سایت میانالی(پیام خصوصی) : آقای پدرام اجلی

تاکنون نتوانسته ام آدرس مجازی از آقایان هوشنگ شهبازی، علیرضا قره داغی، جواد مصطفوی، بهنام صفایی، حاجی قاسمی و خانم شمسی مجدی به دست بیاورم. از دوستان  و همچنین طرفداران این نامزدها خواهشمندم با در اختیار گذاشتن آدرس آنها مرا در رساندن سوال به ایشان یاری نمایند.

گام سوم، انتشار سوال و پاسخ ها به صورت عمومی است که انشاءالله آخر همین هفته یعنی تا پنجشنبه 94/11/29 در همین صفحه انتشار خواهد یافت.

1
2
1 2