- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۱۱/۲۲

مددی در بین اجتماع پرشور و کم نظیر حامیانش / من سرباز انقلاب و رهبری هستم و تحت هیچ شرایطی به نظام و رهبری پشت نخواهم کرد

حاج محمدعلی مددی؛ نماینده محبوب و مردمی شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی، دیشب همزمان با بیستم بهمن ماه، پس از دو روز بالأخره در بین اجتماع پرشور و کم نظیر حامیانشان در شهرمیانه حاضر شدند و مورد استقبال گرم آنها قرار گرفتند.
حاج آقا مددی در حالی که در میان حلقه ی پر مهر و محبت حامیان و دوستدارانش احاطه شده بود  وارد مجلس شد که مردم شعارهایی در حمایت از ایشان سر می دادند و ابراز احساسات می کردند.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در ابتدای نطق خود ضمن قدردانی از ابراز احساسات پاک و خالصانه مردم که در حمایت از ایشان شعار می دادند گفت: لازم می دانم از عموم مردم شریف میانه و بخش های تابعه که در این چند روز به انحأ مختلف به بنده ابراز لطف نموده  و ما را شرمنده محبت های شان کردند تشکر نمایم. وی افزود: شما مردم آگاه و قدرشناس همیشه و در تمام روزهای سخت، حامی و پشتیبان بنده حقیر بوده و مرا شرمنده محبت های خودتان کرده اید لذا امیدوارم که بتوانم با استعانت از پروردگار متعال محبت های شما مردم را جبران نمایم و خدمتگذار صدیق شما مردم باشم.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در جواب عده ای مغرض که خیال می کردند می توانند بنده را در مقابل نظام قرار دهند اعلام می کنم که من سرباز انقلاب و رهبری هستم و در هیچ شرایطی به نظام و رهبری پشت نخواهم کرد لذا امسال هم همچون سالهای گذشته، از عموم مردم و بویژه کسانی که نسبت به بنده لطف دارند استدعا دارم در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر از سالهای قبل شرکت نموده و با حضور در صحنه پایبندی شان را به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش بگذارند و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمایند.
 نائب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: در اینجا از دقت عمل شورای محترم نگهبان،هیأت های نظارت و اجرایی شهرستان و استان در بررسی صلاحیت ها تشکر می کنم و از زحمات بی وقفه این عزیزان جهت برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی صمیمانه سپاسگزارم. حاج آقا مددی همچنین خطاب به دوستداران و حامیانشان که در حمایت از وی شعار سر داده و ابراز احساسات می کردند گفت: ضمن قدردانی از ابراز احساسات پاک شما عزیزان اعلام می کنم که بنده سرباز وفادار رهبری هستم لذا اگر کسی می خواهد به بنده ابراز لطف بکند در حمایت از رهبری شعار بدهد. در خاتمه جلسه مردم با شعار معروف آذربایجان جانباز؛ رهبرینن آیریلماز و آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی حاج آقا مددی را بدرقه کردند.
گفتنی است کثرت جمعیت به حدی بود که محل برگزاری جلسه به هیچ وجه جوابگو نبود و بسیاری از علاقه مندان و دوستداران حاج آقا مددی پشت درها ماندند که از طرف روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی  حاج آقا مددی از همه این عزیزان سپاسگزاری می نماییم.

1
1