- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۱۱/۱۸

محمدجعفر عظمائی مدیر عامل جدید فولاد آذربایجان شد

محمد جعفر عظمائی که پیش از این بعنوان مجری طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب بود، طی حکمی  به عنوان مدیر عامل فولاد آذربایجان منصوب شد.
 

به گزارش صدای میانه به نقل از نصر، بنابراین گزارش عبدالمجید شریفی مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران با موافقت و تائید سازمان ایمیدرو طی حکمی روز چهارشنبه  محمد جعفر عظمائی را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت فولاد میانه معرفی و منصوب کرد.

عظمائی پیش از این در کارنامه مدیریتی خود، به عنوان معاون بازرگانی آذربایجان شرقی، رئیس سازمان بازرگانی استانهای اردبیل و البرز، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجانشرقی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد آذربایجان و همچنین آخرین پست وی مسئولیت مجری طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب و آذرشهررا دارد.

با توجه به حساسیت شرایط حاکم بر آلومینای آذربایجان در آخرین گامهای قراردادی خود با شرکت اتوتک آلمان و همچنین شروع مناقصه بزرگ وبین المللی این طرح، با نظر و درخواست سازمان، محتمل است وی همزمان این دو مسئولیت را در کنار هم داشته باشد.

عظمائی که دانشجوی دوره دکتری مدیریت است در سالهای 81- 82 و 89 به عنوان مدیر نمونه کشوری از دست رئیس جمهور وقت لوح تقدیر دریافت نموده، از مدیران نام آشنای صنعت استان محسوب می شود. که در سالهای مسئولیتی خود، کارنامه درخشان و پرثمری را برای صنعت، معدن وتجارت استان به بار آورده است.

پیش بینی می شود در گامهای نخست پسابرجام که تحرکات خوبی در صنعت کشور بوجود آمده، بتواند از فرصت پیشامده در صنعت و تجارت، نهایت بهره برداری را در راستای پیشرفت چشمگیر صنعت وتجارت استان نماید.شایان ذکر است؛ این مهم درحالی صورت می گیرد که هر دو طرح آلومینا و فولاد آذربایجان از طرحهای ملی و استراتژیک کشور می باشد.

1
1