- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۱۱/۱۶

جلسه روشنگری و پخش فایل صوتی نامزد

همشهریان ترکمنچای 
سلام
خداوند در آیه بیست و شش سوره فصلت می فرماید:"کافران می گویند اگر می خواهید غلبه کنید، به این قرآن گوش ندهید و آن را با سخنان لغو در آمیزید".
 
دیروز در یکی از ستادها که بنده را برای همکاری دعوت کرده بودند تعدادی از دوستان مانع تراش در راه ابلاغ و گسترش گفته های صادقانه و صریح بهلول حسینی، که از تاثیر دگرگون کننده حرفهای حسینی بر اذهان ترکمنچای واقف بودند، تاثیری که همیشه بیان حق بر اندیشه های سالم، که مسخ منافع شخصی و گروهی خویش نباشند، بر جای می گذارد؛ مسیر ایه مذکور را پیش گرفته بودند و شگردشان کمافی السابق ایجاد شبهه و پخش اکاذیب بود.
این دوستان رویکردشان، منع ارائه سخنان صریح حسینی و اگر ممکن نشد، نهی به مردم برای اینکه با حسینی شناخت نیابند، ایجاد شبهه و تخفیف در ارزشهای سخنان راست و به دور از هر گونه اغواگری، از طریق تحریف و اختلاط و اتهام در محتوای سخنرانی، پس و پیش کردن جملات، اشاره به قسمتی از سخنرانی و مسکوت گذاشتن قسمت دیگر است.
این دوستان هراس دارند از پخش کامل سخنرانی، لذا سانسور و سخت گیری و گزینش قسمت های دل خواه خویش را پیش می گیرند و به جامعه ابلاغ می کنند که مطالبی را که آنها نمی پسندند، نباید دید نباید خواند و نباید شنید.
دایم شاهدیم که برخی از دوستان فعال در ستاد چنین نامزدهایی، با زیر پا گذاشتن حق و حقوق شهروندی، حتی همین تریبون کوچک سایت و گروه های تلگرامی را که مطابق میل آنها علم نشده، با تدارکات از پیش مهیا شده، تحت فشار قرار می دهند.
 
نظر به ایجاد شبهه و تحریف در آنچه بهلول حسینی در جلسه هفته گذشته در ترکمنچای گفته، قرار است فایل صوتی این سخنرانی به همراه متنی پیاده شده از آن به زبان ترکی که عین گفته حسینی را در بر داشته باشد، در ستاد آقای مددی پخش شود. این مورد را در جلسه دیروز تعدادی از شهروندان بیطرف خواستار شدند و بنده پذیرفتم. امروز هم دوباره اجازه پخش فایل سخنرانی و مقایسه محتوای این فایل با اذعان تعدادی از طرفداران آقای مددی را از ستاد ایشان گرفتم.
تاریخ جلسه برای پخش فایل صوتی روز شنبه شب ساعت ده مورخه هفدهم بهمن نود و چهار.
امیدواریم ستاد مدعی به زیر حرفش نزند و همچنان بر سر وعده باشد.
امید است همه دوستان از هر ستاد و هر رنگ و حزبی در این جلسه حاضر شوند. جلسه عمومی است. ابتدا آقایان ع.خ، ح.م، ر.د، ا.ص گفته های دیشب خود را تکرار می کنند و سپس فایل صوتی با گفته های این دوستان مقایسه خواهد شد.
1
1