- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۱۱/۱۶

با تلاش نماینده میانه محقق شد؛ راه اندازی رشته "بهداشت عمومی گرایش مبارزه با بیماریها"

طی مصوبه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور، مقرر شد مجوز راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در 12 شهرستان کشور صادر گردد. آقای مددی نماینده مردم شریف و قدرشناس شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی به محض اطلاع از این مصوبه تلاش کرد تا مجوز تأسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در میانه را أخذ کند که با پیگیری های مجدانه ای که در این زمینه انجام دادند موفق به أخذ این مجوز از شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدند.
بر اساس «طرح آموزش عالی سلامت» و در راستای تحقق عدالت آموزشی و با رای مثبت شورای گسترش، به مجتمع های آموزش عالی سلامت در 12 شهر کشور مجوز فعالیت اعطا شده است.
ارتقاء شبکه بهداشت و درمان میانه به مجتمع آموزش عالی سلامت که با پیگیری های آقای مددی صورت گرفت تحول عظیمی در بخش بهداشت و درمان در شهرستان میانه ایجاد می کند و در جذب و ماندگاری پزشکان متخصص در میانه، افزایش امکانات و تجهیزات پزشکی و بالا بردن سطح ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.
گفتنی است اولین رشته های علوم پزشکی در دانشگاه های میانه توسط آقای مددی ایجاد شد که تا قبل از این سابقه نداشت و جزو دستاوردهای اولیه مجتمع آموزش عالی سلامت در میانه به حساب می آید. این رشته ها شامل پرستاری،علوم آزمایشگاهی و تکنسین سلامت دهان و دندان می باشند.
در همین راستا با پیگیری های آقای مددی؛ نماینده پرتلاش مردم شریف و قدرشناس شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی، در دویست و چهل و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور، رشته "بهداشت عمومی گرایش مبارزه با بیماریها مقطع کاردانی" در مجتمع آموزش عالی سلامت میانه  مصوب گردید و طی نامه ای ز سوی وزیر بهداشت بزودی در این رشته در میانه دانشجو پذیرش خواهد شد.

1
1