- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۴/۱۱/۱۶

کارچاق کن های قلابی زمان انتخابات شهرستان میانه

هر چند کار پسندیده بزرگان یک شهری برای گرو گذشتن ریش خود در قبال یک نامزد اصلح کار پسندیده و قابل احترامی است.و این کار نشان از شخصیت بزرگ این انسانها در طرف مقابل مردم بلند نظر برای انتخاب فرد اصلح حکایت می کند.

گاها اتفاق می افتد در این بین کارچاق کن های قلابی زمان انتخابات شهر میانه متولد می شوند.و این معادله  زیبای سنت یک فرهنگ و اجتماع را به چالش می کشند.و جریان انتخابات را با وعده و و عید توخالی یک بازی کثیف را در جلب حسن اعتماد مردم بازی می کنند.آنقدر با این وعده و حرفهای بزرگ دلربایی می کنند.که بیشتر شیفته این جریان می شوند.در حالی  نمی فهمند وارد جریان یک خیانت بزرگ شده اند.

نماینده ای هم که با این روش انتخاب شود.حتما راهرو چنین افرادی خواهد شد.تا برای رسیدن به جایگاهی از هر حیله و کلکی برای تثبت خود دریغ نکند.در آنصورت شخصیت و حرمت مردم و شهری مورد سوال واقع خواهد شد.

برای افتخار و سربلندی شهرمان باید از بازیچه این فرصت طلبان از همان دقایق اول دوری بجویید.تا مبادا یک جریان نا مبارک تعادلی در معادله قانون طبیعت حرمتها ،دامان کسی را لکه دار کند.هرکسی که انتخاب می شود.باید به وظایف خود عمل کند.دادن هر وعده ای نشان از سیاهی یک راه غیر مستقیم خبر می دهد.نباید در زایش چنین جریانی سهیم بود.

همه باهم برای ترسیم یک راه زیبا با چشمی باز باید همدیگر را آگاه کنیم.تا مبادا شریک ماتم ملتی و زایش طوفان گرد و خاک حسرت در گنج خلوت خانه ها شویم

میانه

1
1