- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۱۱/۱۵

شایعات رقیب با ترکمنچای و در نتیجه با توسعه منطقه میانه چه کرد؟

شایعات رقیب با ترکمنچای و در نتیجه با توسعه منطقه میانه چه کرد؟
«تمام مواردی که در بندهای زیر می آورم به صورت فایل صوتی که از سخنرانی های مهندس حسینی در گوشی دارم گرد آمده و مستند است و اگر همشهریان و مخصوصا جبهه رقیب شایعه ساز بخواهند این فایل های صوتی را به صورت متن در اختیار عموم قرار دهند قابل ارائه است و ای کاش حاضر به چنین کاری باشندهر چند علیرغم درخواست چند باره قبلی بنده حاضر به این اقدام نبوده اند»
1. در جلسه ای با حضور شورای شهر، شهردار و بخشدار و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد و در منزل یکی از شهروندان، آقای ابراهیمی و رمضانی عضو فعلی و اسبق شورای شهر به مهندس حسینی گفتند که:« شما صاحب قدرت هستید و نفوذ زیادی دارید تا آنجا که شنیده ایم قبل از نمایندگی با رئیس جمهور می رفتید و می آمدید و ... لذا انتظار ما از شما اجابت خواست اصلی ترکمنچای و ارتقای آن است». حسینی در جواب اعضای محترم شورای شهر گفت که:« اگر به این موضوع اشراف داشتید ای کاش حداقل دو نفر از شما مرا در دوران تبلیغ همراهی می کرد، همچنانکه در ادوار گذشته برای نامزدهای دیگر چنین کرده بودید، تا من هم رای قابلی از ترکمنچای اخذ می کردم...».
اما ببینیم که این گفته حسینی را چطور در سطح شهر بازتاب دادند!؟
شایعه کردند و الان هم ادامه می دهند که حسینی گفته چون به من رای ندادید اقدامی در راستای خواسته های شما نخواهم کرد؟؟؟؟!!!!!.
2. مهندس حسینی در جلسات مختلف از جمله در جلسه بخشداری، شهرداری، منزل یکی از ترکمنچایی ها، به صراحت اعلام کرده که در طی سه ماهی که اقدام به اخذ فرمانداری ویژه میانه کردم، پیگیری فرمانداری ترکمنچای را مسکوت گذاشتم. این مورد را در مسجد امام حسین(ع) در مراسم سوم آقای سلیمی هم اعلام کرد.
متاسفانه جبهه رقیب «عدم پیگیری و مسکوت گذاشتن پیگیری» را سوء ابلاغ و شایعه کرد. اغواگران در سطح شهر ترکمنچای شایعه کردند که حسینی گفته من «مانع» فرمانداری ترکمنچای شدم. فرق «عدم پیگیری» و «مانع» شدن خیلی است. اگر قرار است حسینی جوابگو باشد باید جوابگوی عدم پیگیری باشد در مدت سه ماهه باشد نه مانع شدن. 
در چندین نوبت از نزدیکان رقیب خواستم که فایل صوتی این جلسات را پخش کنند ولی علیرغم ادامه به شایعه، زیر بار نرفتند.
3. بعد از قضیه «کفن پوش» کردن مردم ترکمنچای در وزارت کشور و از آنجایی که ابلاغ و نصب تابلو فرمانداری ویژه چهار پنج ماه با تاخیر نصب شد؛ در جلسه افتتاح فرمانداری ویژه، حسینی در امامزاده اسماعیل از کارشکنی برخی از عزیزان و کفن پوش معرفی کنان ترکمنچای ابراز ناراحتی کرد و گفت که پیگیری فرمانداری با کفن پوشی؟؟؟!!!. با وجود اینکه این اعتراض از طرف حسینی خطاب به مسئول مورد نظر بود که با کفن پوش معرفی کردن ترکمنچای وقفه چهار پنج ماهه در ابلاغ و افتتاح فرمانداری ویژه ایجاد کرده بود؛ سریعا این شایعه سازان دست به کار شدن و سی دی پخش کردند و گفتند که حسینی ترکمنچای را خطاب قرار داده است.
 (خطر آفرینی این مورد در مطلبی جداگانه قبلا در سایت درج شده است.)
4. دم از اتحاد و وحدت زدند. دم از خراب کاری و عدم استقبال حسینی از فرمانداری زدند ولی در عمل چه کردند؟
وقتی در دو مرحله حسینی همکار خود را دعوت به جلسه مشترک کرد تا بواسطه سربرگ های مشترک اقدامی همکارانه و نه موازی صورت دهند، آقای مددی در یکی از دعوتها علیرغم اینکه به ترکمنچای آمد در بخشداری حاضر نشد و به منزل یکی از طرفدارانشان رفت تا در جلسه تعیین رییس آموزش و پرورش شرکت کند. در دعوت دوم که در جلسه شهرداری صورت گرفت شورای شهر اظهار کرد که نمی تواند به اقای مددی خیلی فشار بیاورد که در جلسه حاضر شود چرا که تمایلی نشان نمی دهد. 
وقتی ما ترکمنچایی ها همیشه از عدم اتحاد نمایندگان و تقابل آنها ضربه دیده ایم باید انصاف داشت و دید که کدام را باید تشویق و کدام را باید تنبیه کرد.
5. می فرمایند حسینی اقدامی برای بخش ترکمنچای صورت نداده است!!!؟؟؟؟
جواب این شایعه را در قالب یک بسته در روزهای آتی از طرف ستاد حسینی در اختیار مردم قرار خواهیم داد. 
با وجود شایعات مختلف و در نتیجه متاثر شدن عموم مردم از این شایعات و عدم استقبال از مهندس در آن روزها؛ انتظار این است که رقیب که همیشه به جز دو سه ماه اخیر مورد اقبال و حمایت مردم ترکمنچای بوده است، اقدامی بیشتر صورت داده باشد چون ظاهر قضیه نشان می دهد که حسینی انرژی کمی برای ترکمنچای گذاشته است. ولی بنده در همین چند روز قبل بعد از دیدن چهار نامه به ثمر رسیده در مورد روستاهای ترکمنچای بعلاوه اقدامات سیزده گانه قبلی صراحتا از دفتر آقای مددی خواستارم که حاضر به مقایسه اقدامات به ثمر رسیده در ترکمنچای و نه کاغذ پاره ها و شعارها باشند. این مورد را در بسته ای که تدارک دیده می شود فراهم و گرد می آوریم.
ششم: در جلسه استانداری علیرغم حضور حسینی در جلسه با روحانی، در تماس با شورای شهر گفته شد که حسینی در جلسه استانداری با روحانی نیست. اما همه در پخش تلویزیونی دیدیم که کدام نماینده در جلسه بود و کدام نبود. علیرغم اینکه مدعی حضور در استانداری شده بود. 
و ادامه دارد این جوابها تا زمانی که شایعات ادامه دارد. گفتنی است بعد از اینکه دست شایعه سازان رو شد پخش شایع آنها سختر می شود که شده است و وقتی شفاف سازی شود و در روزهای آتی خواهد شد، به احتمال قریب به یقین انتظارات قبلی برخی کاملا بر باد می رود و شاهد اتفاقات دیگر خواهیم بود. 
اگر در کل شهرستان رقیب چنین کاری کرده، باید حق را به منتقدان و تازه واردان به عرصه انتخابات داد.
1
1