- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۴/۱۱/۰۷

خواب سنگین روابط عمومی آموزش و پرورش میانه و کودکان معصوم در برف مانده

خواب سنگین روابط عمومی آموزش و پرورش میانه و کودکان معصوم در برف ماندهفلسفه تعطیلی مدارس در زمان بارش برف و برودت هوا این است که دانش آموزان از منزل خارج نشوند. ولی متاسفانه دانش آموز دبستانی پس از مراجعه به مدرسه و مواجه شدن با درهای بسته مدرسه تازه متوجه موضوع شده و دوباره در همان هوای برفی مسیر برگشت به خانه را طی می کند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قافلان؛متاسفانه ضعف اطلاع رسانی تعطیلی مدارس در شهرستان یک مشکل همیشگی است و انگار بنا نیست چاره ای در این ارتباط اندیشیده شود. از ساعت 6 تا 7/45 صبح که بنده اخبار را دنبال می کردم، شبکه استانی سیما به جای اطلاع رسانی تعطیلی مدارس و اعلام وضعیت راههای استان ولو به صورت زیر نویس، در حال برگزاری کلاس اخلاق بود و این در حالیست که در اکثر شهرهای استان بارش برف داشتیم. اطلاع رسانی قطره چکانی سیمای استانی بعد از بیدار شدن مسئول محترم اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان از خواب شروع شد و این در حالی بود که اکثر دانش آموزان منزل را به مقصد مدرسه ترک کرده بودند و با وجود بارش برف و برودت هوا باز اسم میانه در اطلاعیه صادره تعطیلی مدارس نبود در حالی که مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهر و روستاها در نوبت صبح تعطیل بودند. حالا بگذریم از اینکه برخی مدارس از جواب دادن به تماس خانواده ها برای کسب اطلاع هم خودداری می کنند. 

شما این مشکل را تعمیم دهید به معلمان زحمتکشی که در مسیر روستاها تردد می کنند و باید یک ساعت زودتر از دانش آموزان از منزل خارج شوند. 

حال سوال اینجاست که آیا مسئول محترم روابط عمومی آموزش و پرورش میانه خواب مانده بودند و اطلاع رسانی نکرده اند یا روابط عمومی صادر کننده اطلاعیه از شبکه استانی ضرورتی به کسب اطلاع از وضعیت میانه ندیده اند؟ 

 حساسیت وجود یا عدم وجود ابزارها و روشهای اطلاع رسانی به موقع به شهروندان در شهرستان، زمانی به اوج خودش می رسد که حادثه ای غیرمترقبه در شهر رخ دهد و نیاز به خبررسانی سریع  بحران بوجود آمده به شهروندان باشد.

ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان در این خصوص چه تدبیری دارد؟ 

 

1
2
1 2