- ارسال کننده: احسان غلامیان.. تاریخ: ۹۴/۱۱/۰۵

اطلاعیه.از علاقه مندان به هنر حتما مطلب را بخوانند.

هنر ملتزم و متعهد یک حقیقت است و ما باید به آن اقرار کنیم در تمام هنرها مخصوصا فیلم و سینما باید اخلاق انسانی،فضیلت ها و معارف والای دینی و الهی مورد توجه باشد.

 

 

سلام خدمت تمام دوستان و همشهریان عزیز(میانه)

 

گروه هنری کات شهرستان میانه در نظر دارد در چندماه آینده فیلم سینمایی با موضوع عاشقانه ولی در عین حال طنز را مهمان خانه های تمامی ترکی زبان های سراسر کشور عزیزمان ایران بکند.

 

ولی متاسفانه به دلایلی از بعضی از کاراکترهای فیلم را نمیتوان در یک جا جمع کرد مثلا در مورد بازیگران خانم می باشد که در شهرما اصلا مانند مروارید نایاب می باشند که اصلا همکاری لازم را ندارند.

 

من و گروه کات که تا بحال این گروه 10 اثر از خود بجای گذاشته است با نام های مادر ، نیت پاک، تقدیر ،ابرهای ویرانگر ،عسل تلخ ، دوچرخه ، نرو بابا ،تاوان ، مردان خدا در دو قسمت های 1 و 2 و.... را بر جای گذاشته اند. و گروه کات در نظر دارد اطلاعیه ای در تمام عموم اعم از روزنامه های شهری میانه،سایت های صدای میانه و میانالی،و اطلاعیه ای کاغذی در دانشگاه ها و مراکز شهرها میانه تهیه کند تا از علاقه مندان در این عرصه هنر پاک سینما را دعوت به همکاری بنماید.

 

 

 

کاراکتر هایی که در این فیلم نیازمندیم...

 

1 - بازیگر خانم در سن 18 تا 22 (4 نفر)

 

2 - بازیگر خانم در سن 35 به بالا (3 نفر)

 

3 - بازیگر مرد در سن های 24 تا 30 سال (4 نفر)

 

4 - بازیگر مرد در سن های 45 به بالا

 

توجه داشته باشین که از این افرادی که علاقه مند به این حرفه می باشند.تست بازیگری توسط هنرمندان مطرح شهرستان و استان انجام می پذیرد.

 

 

 

خلاصه ای از فیلمنامه بویوک اورک

 

دختری به نام مرضیه در روستایی معلم میباشد و دختر کدخدای ده نیز می باشد و حسن نیز فرزند یکی از اقشار ضعیف و فقیر روستا می باشد که عاشق مرضیه می باشد و در این عاشقی سروکارش به بیمارستان و طویله و برادران مرضیه می خورد و......

 

 

 

محل های فیلمبرداری: در یکی از روستاهای نزدیک به شهر میانه می باشد و یکی هم در داخل شهر میانه می باشد.

 

ساعات فیلمبرداری در روز 5 الی 6 ساعت می باشد با ایاب و ذهاب و  خورد و خوراک روزانه بر عهده تهیه کننده اثر می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر یا با شماره تهیه کننده در تماس باشید یا به این اکانت آقای غلامیان پیام خصوصی بدهید.

 

ممنون از تمامی شما عزیزان و همشهریان

 شماره تلفن تهیه کننده: 09038053904