- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۱۱/۰۵

حاج رحیم طاهری: آقای مددی ما فرهنگیان را روسفید کرد / مددی: دولت ها به فرهنگیان به عنوان قشری مصرف گرا نگاه کرده اند

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه؛ سوم بهمن ماه میزبان جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان میانه بود. در این دیدار جمعی از چهره های شاخص فرهنگی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت در کنار نیروهای جوان فرهنگی گرد هم آمده بودند تا حمایت خود را از نماینده تلاشگر، دلسوز و مردمی شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.
در ابتدای این مراسم آقای حاج رحیم طاهری از پیشکسوتان و نویسندگان فرهنگی شهرستان میانه  به بیان خاطره ای از حاج آقا مددی در ماجرای اتوبان پرداخت که ایشان و چند تن دیگر از دوستان فرهنگی شان با آماده کردن طوماری در آستانه سفر آقای هاشمی رفسنجانی؛ رئیس جمهور وقت به میانه خواستار ممانعت از حذف میانه از مسیر اتوبان بودند و در این راستا تلاش های زیادی هم انجام دادند اما چون مسئولان وقت شهرستان همراهی نکردند صدای ما به جایی نرسید و آنچه که نباید می شد اتفاق افتاد.
حاج آقا طاهری گفت: طی همین چند سال گذشته آقای مددی ما فرهنگیان را روسفید کرد و واقعاً با این اقداماتی که انجام داد باعث سربلندی و افتخار جامعه فرهنگی میانه شد. وی افزود: از جمله امتیازاتی که آقای مددی را از سایر کاندیداها متمایز می کند سهل الوصول بودن و ارتباط تنگاتنگ ایشان با اقشار مختلف مردم است.

محمدعلی مددی؛ نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه فرهنگیان در جامعه گفت: مجموعه فرهنگی مجموعه ای مقدس است که عمر خودشان را صرف مبارزه با جهل و بی سوادی و ارتقا سطح آگاهی جامعه می کنند اما متأسفانه همیشه مورد بی مهری قرار گرفته اند و دولت ها به مجموعه فرهنگیان به عنوان قشری مصرف کننده نگاه کرده اند.
وی افزود: فرهنگ زیربنای توسعه همه جانبه است و برای توسعه همه جانبه بایستی زیرساخت های فرهنگی در کشور اصلاح شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در انتخاب خودشان دقت بیشتری بکنند و توجه کنند چه کسانی باعث شدند با احداث سد شهریار  یا حذف میانه از مسیر اتوبان منافع ملی شهرمیانه را فدا کردند و در همین اواخر هم می خواستند با نفوذی که داشتند چوب حراج به کارخانه فولاد بزنند و سرنوشت صدها جوان میانه برای آنها اهمیتی نداشت که با پافشاری و پیگیری های مستمری که از کانال های مختلف انجام دادیم جلوی این کار را گرفتیم.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان پروژه 602 پیام نور میانه،بانک صنعت و معدن، بانک سرمایه، دانشکده فنی و حرفه ای،مجتمع آموزش عالی سلامت، مرکز جامع تصویربرداری،خانه امید بازنشستگان و دهها مورد دیگر را بخشی از کارنامه چندساله خود بر شمرد و افزود: برنامه آتی بنده در حول محور اشتغالزایی خواهد بود و برنامه هایی هم در این زمینه داریم که انشاالله اجرا خواهیم کرد.

1
1