- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۱۰/۳۰

نماینده میانه در جمع وکلا و مهندسان: شاخصه ی مهم وکلا امانت داری آنهاست/ مهندسان پیشقراولان رشد و توسعه کشور می باشند

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه؛ 27 دی ماه، میزبان جامعه مهندسی و وکلای شهرستان میانه بود. این دیدار در راستای بررسی مشکلات صنفی وکلا  و مهندسین و همچنین ارائه گزارش عملکرد چند ساله ی آقای مددی در طول دوره نمایندگی  برگزار شده بود که با استقبال خوبی از طرف مهندسان و وکلای شهرستان میانه مواجه شد.
مددی؛ نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با  اشاره به اهمیت جایگاه وکیل در جامعه گفت:
شاخصه ی مهم وکلا امانت داری آنهاست که برای موکل و برای ملت جزو افراد امین محسوب می شوند. وی افزود: وکالت به عقیده من شغل خصوصی نیست هرچند شغل دولتی هم نیست و خدمتی عمومی است و کار این قشر فرهیخته به خاطر اینکه در جهت احقاق حق حرکت می کنند همواره ستودنی است.
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ادامه با تأکید بر نقش والای مهندسان در جامعه خاطرنشان کرد: ابتکار و نوآوری در عرصه اندیشه و عمل در سایه ذهن خلاق و مبتکر مهندسان جامعه است که در نهایت منجر به پیشرفت و سازندگی  می شود.وی جامعه مهندسی را قشری روشنفکر و فرهیخته دانسته و افزود: مهندسان پیش‌قراولان رشد و توسعه کشور می باشند که در کار وسازندگی مددکار و همراه مردم هستند و دولت بایستی از ظرفیت ها و پتانسیل های جامعه مهندسی بهره برده و از آنها به عنوان بازوی فکری و اجرایی دولت استفاده کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اجرای موفقیت آمیز برجام اعلام کرد: تیم مذاکرده کننده هسته‌ای در این مدت زحمات زیادی متحمل شدند و الحمدالله اولین گام ها در جهت رفع تحریم‌ها برداشته شد که من این موفقیت بزرگ را خدمت آحاد مردم شریف خصوصاً جمع حاضر تبریک عرض می کنم. نماینده شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی این موفقیت را حاصل حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری از تیم های مذاکره کننده هسته ای در طول این سالها دانسته و از نقش تأثیرگذار معظم له در این رابطه تشکر کرد.وی همچنین از آقای دکتر روحانی و تیم مذاکره کننده شان نیز که با تدبیری حکیمانه، مانع تحریم را از سر راه ملت ایران برداشتند قدردانی و سپاسگزاری کرد.
گفتنی است در خاتمه آقای مددی به تشریح عملکرد چندساله خودشان در کسوت نمایندگی مردم پرداخته و به بخشی از برنامه های آتی خود اشاره کرد.

1
1