- ارسال کننده: آوای بیداری تاریخ: ۹۴/۱۰/۲۸

جوابیه همشهری گرامی جناب آقای احمدپور

با چند جمله و کلمه شروع می کنیم که از سوی  شما عزیز گرامی در فضای مجازی و در گروه های تلگرامی منتشر شده و در مقابل هر یک از آن ها حالات شما را بیان می کنیم.
از شب تا صبح گریه کردم ...(احساسی)، پررویی طرفداران (تعصب)، توهین و افترا (فرافکنی)، به کار بردن آیات قرآنی در پیام ها (تزویر) و...


جناب آقای احمدپور با اشاره چندین باره نسبت به این موضوع که شما هیچ گاه با کاندیدایی که مورد کم لطفی جهت دار خودتان قرار داده اید دیدار و جلسه  رسمی و هماهنگ شده ای  نداشته اید و قبل از تحقیق و بررسی  موضوع و با سخنان ضد و نقیض و مشکوک با ادعای اینکه نماینده افکار عمومی هستید به یک باره در صحنه ظهور نمودید جای بسی تامل دارد.
سکوت ما نیز که از روی حیا و احترام بوده است کارساز نشد و شما در احوال احساسی خود و در عالمی بچگانه سیر کرده و نهایتا با نشر مطالبی که سروته ندارد پرده حرمت ها را دریده و وقتی پاسخ جسارت های خود را گرفتید با فرافکنی های متعدد و احساسی سعی در مظلوم نمایی داشته اید. حتی با ارسال پیام تهدید به یکی از اعضای دفتر خبر از پروژه تخریبتان داده اید. رفتار شما علاوه بر جاسوسی بودن بسیار غیر اخلاقی و غیر منطقی بوده و کاملا مشخص بود افکارتان زاییده اتاق فکر تخریبی است که اخبار آن به گوش می رسد!


هم چنین طبق اطلاعات کسب شده شما صرفا با حضور در دفتر ما بعدها ادعایی دروغین مبنی بر این داشته اید که به تمامی ستادها مراجعه نموده و تصمیم به حمایت از یکی از کاندیداها گرفته اید.خوشبختانه سکوت ما و گذر زمان ثابت کرد برداشتمان نسبت حضور جهت دار و مشکوکتان صحت داشته و قطعا پشت پرده این ماجرا بازیچه عده ای شده اید که با ایجاد اتاق فکر تخریب سعی در حذف رقبای قدرتمند دارند.


جوابیه فوق در پاسخ به بی ادبی و مطالب سراسر توهین جناب آقای احمدپور بوده و متناسب با شان و شخصیت  فرد خاطی می باشد لذا ضمن عذرخواهی از عزیزانی که این متن را مطالعه نمودند و احترام به شعور و افکار عمومی افراد، اعلام می داریم رفتار ما نشان شخصیت طرف مقابل می باشد که با وجود سعه صدر بسیار و سکوت معنا دارمان اصول اخلاقی را زیر پای گذاشته و سعی در بردن آبروی یک مومن را داشته اند. اما قطعا می دانیم ایشان چنین شخصیتی نداشته و دچار بازی های سیاسی برخی ها شده اند. جناب آقای احمد زاده دوست گرامی سربلند و موفق باشید.

1
1