- ارسال کننده: مهدی..یعقوبی.. تاریخ: ۹۴/۱۰/۲۲

چرا در شهر میانه بیشتر پروژه های عمرانی و راههای ارتباطی به اتمام نمی رسد؟؟؟؟

به نام خدا

شروع پروژه های عمرانی در یک شهر وقتی کلنگ زنی میشود و انواع و  اقسام عکسهای یادگاری و مصاحبه ها انجام میگیرد، بازتاب آن در بین مردم یک جامعه چند نوع میتواند باشد:

1.یک عده از مردم با دید خوشبینانه به آن نگاه میکنند و امیدوار هستند.

2.یک عده اینطور فکر و به دیگران القا میکنند که وقتی پروژه های قبلی نیمه کاره مانده و به اتمام نرسیده این یکی را  چرا شروع میکنند؟

3.یک عده هم شاید با دید منفی نگاه کنند و بگویند:این پروژه جنبه تبلیغاتی دارد و نزدیک انتخابات است.چرا سالهای قبل این پروژه ها کلنگ زنی و شروع نشده است؟(البته بعضا در بعضی پروژه ها شاید نظر و عقیده  این عده کاملا صحیح باشد).

ولی بنده در شروع بعضی پروژه ها اعم از عمرانی و غیره با مورد 2 کاملا موافقم، حالا چرا؟؟؟؟

یک خانواده پنج نفره را متصور بشیم که سه فرزند دارند و هرکدام نیازهای شخصی دارند و از پدر خانواده نیازهایشان را طلب میکنند.خوب درآمد پدر خانواده محدود است و توانایی تامین همه آنها را ندارد، ولی وقتی همه آنها فقط یک درخواست داشته باشند پدر خانواده میتواند آنرا تامین کند.این قضیه حال و روز شهر ما شده است یعنی با یک دست چند هندوانه برداشتن است.

در بحث راههای ارتباطی میانه که مطمئنا از راههای پرخطر در سطح کشور میباشد و همشهریان تلفات جانی و مالی زیادی را متحمل میشوند،چرا سالهای زیادی است که پروژه چهاربانده کردن جاده سرچم به اتمام نمی رسد؟تا کی همشهریان و خانواده های آنها موقع سفر با دلهره و استرس باید مسافرت کنند و اصلا چرا  در میانه به خاطر موقعیت جغرافیایی خود و کوههای اطراف و مسیر پر پیچ و خم و پر خطر خود چاره ی اساسی تا حالا اندیشده نشده است؟و این پروژه نیمه کاره و طاقت فرسا تا حالا به اتمام نرسیده است؟و موقع سئوال در این باره بعضا  توجیه هایی مثل نمایندگان قبلی در بحث اتوبان کم کاری کرده اند،خوب باید بحث گذشته را نکنیم چون سودی ندارد و به وسط کشیدن این بحث ها فقط فرافکنی است و سرپوش گذاشتن بر کم کاری مسئولان فعلی است.

خوب یک دلیل به اتمام نرسیدن این پروژه میتواند این  باشد که نمایندگان و مسئولان ما پروژه های دیگری را دستور کاری خود قرار میدهند و بودجه اختصاصی تقسیم بر چند پروژه میشود و اتمام اتوبان سرچم کار فرسایشی شده و اندک بودجه اختصاصی هم اگه واقعا اختصاص یابد و در حد نامه نگاریهایی برای راضی کردن افکار عمومی و یک نوع تبلیغ نباشد، باعث پیشرفت فیزیکی خیلی اندکی میشود.الان اولویت به نظر بنده هم از لحاظ تردد زیاد و هم پرخطر بودن اتمام این راه ارتباطی باید باشد.

خوب نمایندگان ما چرا تمرکز خود را تا اتمام این پروژه به این راه اختصاص نمیدهند و نامه های خود و طلب بودجه های خود را از دولت فقط به این مسیر اختصاص  نمیدهند تا پروژه به اتمام برسد بعد پروژه های دیگر را کلنگ زنی کنند؟خوب این یک امر بدیهی است وقتی چند پروژه در یک مقطع زمانی شروع میشود اتمام همه آنها تبدیل به کار فرسایشی شده و هم اعتماد مردم از بین رفته هم از به اتمام رسیدن آن کاملا نا امید شوند و بعضا از بعضی شهروندان با طعنه و کنایه شنیده میشود که شاید نوادگان ما اتمام این مسیر را ببینند و رفت و آمد کنند.البته این نمونه ها فقط در بحث راههای ارتباطی است در سایر حوزه ها هم با یک دست چند هندوانه برداشتن در شهر ما حاکم است.

البته بنده دو پیشنهاد در این بحث دارم:

1.اولویت بندی یک پروژه که مثلا در بحث راههای ارتباطی کدامیک ارجحیت دارند. اولویت داشتن را هم خواسته مردم،تردد زیاد و آمار تصادفات و سوانح زیاد مشخص میکند.

2.تا اتمام یک پروژه سراغ پروژه دیگر در این بخش نروند که در این صورت همه پروژه ها آسیب میبینند.

 

اتوبان سراب - بستان آباد در حال افتتاح ، جاده میانه  سرچم بلاتکلیف!!!! + تصاویر

http://vom.ir/guest/posts/53520

 ۹۴/۱۰/۱۳    ۲۱:۱۸

خط کشی آسفالت بزرگراه سراب بستان آباد با وجود سرمای هوا ادامه دارد. منتشر شده در سایت صدای میانه.

خوب آقایان نماینده و مسئولان چرا اینها با جدیت پروژه های عمرانی را پیگیر میشوند و در آستانه اتمام است ولی مسئولان ما نمیتوانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

با پیگیری های دکتر مددی مسیر جاده آرموداق به نیر تأمین اعتبار شد

http://vom.ir/dr-madadi/posts/42901

روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی

جمعه ۵ تیر ۹۴، ساعت ۲۰:۴۱

با پیگیری های دکتر مددی مسیر جاده آرموداق به نیر تأمین اعتبار شد

 

جذب 14 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت محور میانه به فیروزآباد توسط دکتر مددی

http://vom.ir/dr-madadi/posts/47106

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

آغاز عملیات بازسازی و تکمیل جاده میانه – خلخال( مشهور به اهلند)

http://vom.ir/beyzaei/posts/52873

روابط عمومی دفتر مهندس حسینی دوشنبه ۳۰ آذر ۹۴، ساعت ۱۸:۱۷

 

بعد از محور نیر-آرموداق ، محور میانه – خلخال با پیگیری های مهندس حسینی تامین اعتبارشد

 

بعد از محور نیر-آرموداق ، محور میانه – خلخال با پیگیری های مهندس حسینی تامین اعتبارشد

http://vom.ir/beyzaei/posts/42762

چهارشنبه ۳ تیر ۹۴، ساعت ۱۷:۱۴

------------------------------------------------------------------------------------------------

آخر نوشتن و ویرایش مطلبم خواستم عکسی برای این مطلب در گوگل جستجو کنم با این عنوان"عکس جاده میانه سرچم"که با انواع و اقسام تصادف های دلخراش و ناراحت کننده مواجه شدم........قابل توجه مسئولان شهر شهید پرور میانه!!!!!

به امید مرتفع شدن همه مشکلات شهر میانه.

1
2
1 2