- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۱۰/۱۵

یک کشته در تصادف پراید و پژو در محور زنجان - میانه

علی‌اصغر شیرمحمدی  با اشاره به بارش‌های روز گذشته در محورهای استان زنجان اظهار کرد: با وجود وسیع بودن این بارش‌های راه‌های اصلی استان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

وی از وجود کولاک در محور زنجان به دندی خبر داد و اضافه کرد: تردد در این محور با رعایت جوانب احتیاط و البته لوازم ایمنی امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان زنجان محور تهم به چورزق را تنها محور مسدود در بین راه‌های اصلی ـ فرعی عنوان و تصریح کرد: این محور از عصر روز گذشته مسدود است ولی به احتمال زیاد تا چند ساعت آینده بازگشایی می‌شود.

شیرمحمدی با تاکید بر جلوگیری پلیس از تردد خودروهای بدون تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ در محورهای استان زنجان افزود: کنترل‌ها در روزهایی که بارش وجود دارد به صورت کلی ولی در روزهای عادی به صورت رندوم انجام می‌شود.

وی از وقوع حداقل 70 تصادف در محورهای استان زنجان طی 24 ساعت گذشته به دلیل لغزندگی محورها و در نتیجه عدم توانایی رانندگان در کنترل خودروها خبر داد و گفت: این تصادفات اغلب خسارتی و جزئی بوده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان تنها تصادف فوتی روز گذشته محورهای استان را مربوط به محور زنجان ـ میانه اعلام کرد و گفت: این تصادف بین دو دستگاه خودروی پراید و پژو روی داده است.

شیرمحمدی عدم توانایی در کنترل خودرو را توسط راننده خودروی پراید دلیل تصادف عصر روز گذشته در محور زنجان به میانه دانست و ادامه داد: در این تصادف یکی از سرنشینان خودروی پراید به دلیل شدت جراحات وارده، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

وی با توصیه به رانندگان برای اجتناب از سفرهای غیرضروری در این فصل از سال به ویژه در مواقع بارش تاکید کرد: اگر الزامی برای سفر پیش آمد، رانندگان برای پیشگیری از خطرات ناشی از تصادفات قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی را رعایت کنند، چرا که با رعایت این موارد آسیب‌های ناشی از وقوع تصادفات احتمالی به شدت کاهش می‌یابد.

1
1